Chromen stuurclips

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hallo forummers,

Ik keek net in mn kast en zag deze clips nog liggen die ik toch niet meer ga installeren.
Dus bij deze zet ik ze te koop.

De clips zijn origineel bedoeld voor een golf 6 stuur, maar ik heb zelf al bevestigd dat deze ook op een polo stuur passen.

Qua installatie, dat is de airbag even uit het stuur (de twee clips aan de achterkant v/h stuur losmaken en dan komt die eruit), met een torx schroeven draaier binnen in de schroef losdraaien die de clip op zn plek houdt, dan de clip eruit trekken en deze op die plek zetten.
doen aan beide kanten en daarna uiteraard de airbag weer terug zetten in het stuur.
(airbag hoeft volgens mij niet los, maar pas wel heel goed op met evt spanningen en/of vonkjes)

De installatie was mij dus te veel werkStick Out Tongue


Ik heb ze gekocht voor €25,-
Mogen weg voor €10,- ex verzendkosten

Meer foto's op aanvraag en graag reageren via pb.
Vragen kunnen gewoon hier in het topic gesteld worden;)
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1352844162491.jpg
    uploadfromtaptalk1352844162491.jpg
    16.5 KB · Weergaven: 71
  • uploadfromtaptalk1352844196369.jpg
    uploadfromtaptalk1352844196369.jpg
    17.1 KB · Weergaven: 72
  • uploadfromtaptalk1352844230732.jpg
    uploadfromtaptalk1352844230732.jpg
    17.8 KB · Weergaven: 74
VW  6R  1.2TDI 
nope, heb er zo nog geen foto van gezien, maar het zijn dus de clips links en rechts van je airbag ;)
beschadigen zul je je stuur niet doen met deze clips, tenzij je natuurlijk zelf schade aanricht tijdens de montage.
deze clips zitten ipv de originele clips in je stuur en worden op dezelfde manier gemonteerd, met als verschil dat deze vast klemmen en niet daarnaast ook nog vast geschroefd worden zoals de originelen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
nope, heb er zo nog geen foto van gezien, maar het zijn dus de clips links en rechts van je airbag ;)
beschadigen zul je je stuur niet doen met deze clips, tenzij je natuurlijk zelf schade aanricht tijdens de montage.
deze clips zitten ipv de originele clips in je stuur en worden op dezelfde manier gemonteerd, met als verschil dat deze vast klemmen en niet daarnaast ook nog vast geschroefd worden zoals de originelen ;)

Kan je de clips er zo afhalen dan? geschroefd aan de achterkant van me stuur? ben wel geïnteresseerd!
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!