Chromen Rand

Is de chromenrand voor de polo 6R Highline (onderbumper) ook los te verkrijgen?
Dealer zegt van niet en bied een hele bumperinleg met chromen rand aan voor **euro...

Iemand enig idee? Ik zoek mezelf suf, maar nergens te vinden
 
jahoor, heb ik er ook in zitten;)
nieuw dacht ik 95e voor de ondergrill.
staat wel in t onderdeel nrs topic.

btw ik meende te hebben gezien dat jij een gti hebt?
daar past de highline grill namelijk niet in.
kun je beter op garnelo.de een plakrand kopen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Is de chromenrand voor de polo 6R Highline (onderbumper) ook los te verkrijgen?
Dealer zegt van niet en bied een hele bumperinleg met chromen rand aan voor **euro...

Iemand enig idee? Ik zoek mezelf suf, maar nergens te vinden

Ik heb vorige week de chromen rand ontvangen van garnelo.de voor mijn Polo BM ondergril. De gril is van goede kwaliteit en ziet er strak uit! Voor 15 euro merk je geen verschil met een standaard ondergril met chromen rand. Echter is de chromen strip aan beiden kanten ongeveer 1 cm te kort. Op zich is voor mij dit geen probleem, maar als je dit niet zo ziet zitten zal ik het je afraden om te kopen en voor een orginele gril te gaan.
 
Mijn GTI grill is net iets anders. De bovenste dikke grijze rand is niet bij een GTI grill aanwezig. Allicht dat dit die ene cm is!

Vraag: Is de rand flexibel of is deze voorgevormd en een soort van plak en rijden ermee?
 
Ik heb vorige week de chromen rand ontvangen van garnelo.de voor mijn Polo BM ondergril. De gril is van goede kwaliteit en ziet er strak uit! Voor 15 euro merk je geen verschil met een standaard ondergril met chromen rand. Echter is de chromen strip aan beiden kanten ongeveer 1 cm te kort. Op zich is voor mij dit geen probleem, maar als je dit niet zo ziet zitten zal ik het je afraden om te kopen en voor een orginele gril te gaan.

euhm... die ene cm is normaal, als je m volledig tot je spuitwerk hebt zitten zie je als kenner direct dat t aftermarket is;)

Mijn GTI grill is net iets anders. De bovenste dikke grijze rand is niet bij een GTI grill aanwezig. Allicht dat dit die ene cm is!

Vraag: Is de rand flexibel of is deze voorgevormd en een soort van plak en rijden ermee?

wat ik begreep van QVWBM maak je de kromming erin met een föhn, maar ik gok dat de föhn het gemakkelijker maakt om de bochten te maken.
verder kun je ook proberen te googlen op chrome strip, heb je voor een paar euro's een meter oid, alleen zijn dat dan platte strips gok ik;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Highlinegrill-1.jpg


Ik heb inderdaad een fohn gebruikt met monteren valt hij zo in de rondingen van je grill. Zit nog steeds super. Succes ermee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Vind het een hoop geld voor alleen een gril met het enige verschil een chrome rand persoonlijk vind ik het mooier als het doorloopt ipv 1 cm korter heb zelf die van ebay gehaald is gelijk op maat mocht je voor orginele look gaan kan je een stukje afknippen.
Hierbij een fototje hoe het er bij mij uitziet.
DSC_0342.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!