Chrome sierlijst onder raam

HJV

Bekend lid
1,756
614
130
Ik ben van plan om chrome sierlijsten voor onder mijn ramen te bestellen (zie onderstaande link). Naar mijn idee maakt het de Polo net wat sjieker en het is een update die ik nog maar één keer hier in Italië heb gezien. Ook op een zwarte zal het heel sjiek staan..
STRISCE CORNICI RASCHIAVETRI FINESTRINI IN ACCIAIO CROMO VW POLO 6R 4 PORTE 6pz | eBay
Ondanks dat ik in Italië ben, is het te ver om even heen en weer te rijden, vandaar dat ik hem ga bestellen. Zijn er wellicht mee mensen die dit overwegen, zodat de hoge verzendkosten (€19,-) gedeeld kunnen worden?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    61.2 KB · Weergaven: 28
iemand al 2e gevonden ?? waar je die kan bestellen en is het wel goeie kwaliteit dat het blijft ( plakken )

had tijdje geleden ook r line instaplijsten gehaalt plakte niet eens!!! gelijk wel gegooit.
 
Was ik ook in geïnteresseerd maar dan toch eerder die 2e , vind het nogal raar als de sierstrip
alleen onderaan het raam zit. Zie je in het echt nooit bij mijn weten.
Meerdere merken hebben de chrome strip alleen aan de onderkant. Persoonlijk vindt ik dat sjieker staan. Het omranden met chrome om achterlichten/ramen/kentekenplaten noem ik altijd Halfords-tuning.. Maar nogmaals, dat is persoonlijk.
Als je bijvoorbeeld een Passat Variant Higline bekijkt, die heeft wel chrome rondom. Dat vindt ik wel weer mooi, omdat die raamlijn langer is.

Hou er rekening mee, als je het C stijl raampje een chromenstrip wil geven het raam er uitmoet, deze zit vast gekit.
Hij wordt er toch met een plakstrip opgeplakt? Daarvoor hoeft het raam er toch niet uit? (hoop ik)
 
ik dacht dat het orgineel was . ja kenteken chrome lijst van die shit hou ik ook niet van haha. maar is wel zo foto's zijn mooier dan in het echt.

als iemand anders die raam sier lijsten heeft , wil die aub meer foto's posten ervan..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!