Chrizzy's Polo

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Christian 23 jaar en werk in de ICT.
Op dit moment rij ik nog in een Opel astra GTC.
25129220425699295071510-1.jpg




Maar Vrijdag is het zover... dan ga ik mijn BM ophalen bij de dealer.
Hij is met alle opties uitgerust in het kleur Glacier Blue.

Het eerste wat ik ga doen en het liefst de zelfde dag nog, zijn andere velgen.
Maar wat voor velgen zal ik eronder doen...
Ik heb op dit moment 3 op het oog.

alc819-1.jpg


wolfracelugano-1.jpg


wolfraceluganovelgen-1.jpg


Wat vinden jullie ervan ? misschien hebben jullie ook andere suggesties! 16"/17"


Ook vroeg ik mij af waar ik deze koplampen kan bestellen.
Of zijn ze er niet voor de BM?
ledverlichting2.jpg


Zodra ik de auto heb zal ik wat foto's maken
 
Welkom hier!

Zal wel een verandering zijn van een GTC naar een BM! Vanwaar die keuze?

Die koplampen zullen helaas niet gaan in een BM, wel de H7 koplampen...

Veel plezier en veilige kilometers in je BM straks!
 
Die laaste velgen lijken veel op de velgen van de scirocco/passat. Wel cool lijkt me.

en idd, de led/xenon koplampen gaan hem niet worden helaas.. Alleen voor Highline / GTI.

Welkom en veel plezier met je nieuwe wagentje alvast..! ;)

groetjes
 
mitchi3 zei:
Welkom hier!

Zal wel een verandering zijn van een GTC naar een BM! Vanwaar die keuze?

Klopt bijna 100PK achteruit :shock:
De reden is dat ik niet meer met de auto naar mijn werk ga en dus de auto alleen gebruik om naar voetbal te gaan. zonde van de 130euro wegen belasting per maand.
+ dat de auto niet zo zuinig is en aangezien ik op mijn zelf ga wonnen moet ik nu ook op de centjes gaan letten. :oops:


Het doet mij pijn om te horen dat ze niet in een BM passen :(
maar wat houdt dan die H7 in ?
is dat een soort Xenon of een andere lampen unit.
 
hallo cbatistapereia

welkom op het forum
heb je ook leer?
ik zou voor de 3 de velg gaan en dan 17 (mijn mening)
het verschil met de H4 lampen die je nu hebt in de bm en de H7 is de licht opbrengst H7 is beter licht en het ziet mooier uit er zijn al verschillende mensen die ze er in hebben is ongeveer 15min werk (kosten voor de lampen 200 -250euro)
we zien de foto's van je auto als je hem heb graag

groeten ger
 
zet die Xenon/DRL koplampen maar uit je hoofd dat krijg je niet werkend in een BM.
misschien dat je met dat geld kan investeren in Aftermarket Xenon en/of Leren bekleding...is persoonlijk meer win/win situatie ;)

hoeveel netto per maand gaat het je schelen omdat je nu de BM hebt gekozen?
 
Ik ga inderdaad zo rond de 300/400 euro bezuinigen.

Johan zei:
, verder zou ik een setje H7 lampen + aftermarked xenon en evnt een leder interieur nemen voor het geld wat je anders voor die gti koplampen kwijt bent!

Het is mij nog niet helemaal helder betreft de lampen.
Is de H7 een hele lamp unit of alleen het lampje?
En wat doet de xenon dan met de H7!
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van :oops:

Kennen jullie misschien ook een Nederlandse website waar ik het kan bestellen of een winkel in de buurt van Amsterdam
 
Het is maar goed dat je het niet weet :roll: :roll: :roll: De meeste onder ons kochten een bm comfort met de gedachte dat een comfort dubbel h7 lampen heeft.
De comfort is een opgewaardeerde trendline en heeft helaas h4 lampen aan boord.
Wat johan bedoeld is een lampunit met een h7 lamp wat de meeste auto,s tegewoordig hebben.
Anderzijds weet ik ook niet waarom je eerst de unit moet wisselen om er alsnog xenon in te doen.
 
Cbatistapereira zei:
Ik ga inderdaad zo rond de 300/400 euro bezuinigen.

Johan zei:
, verder zou ik een setje H7 lampen + aftermarked xenon en evnt een leder interieur nemen voor het geld wat je anders voor die gti koplampen kwijt bent!

Het is mij nog niet helemaal helder betreft de lampen.
Is de H7 een hele lamp unit of alleen het lampje?
En wat doet de xenon dan met de H7!
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van :oops:

Kennen jullie misschien ook een Nederlandse website waar ik het kan bestellen of een winkel in de buurt van Amsterdam

de H7 is een hele lamp unit
bij de dealer kun je ze bestelen ik was er 250 euro voor kwijt

groeten ger
 
ja wat ik bedoel:
- > feit is dat de h4 lamp units minder licht leveren dan h7 units

als je nu al h7 koplampen koopt heb je al meer opbrengst dan normaal, als je dan nog eens h7 xenonlampen erin zet heb je nog meer lichtopbrengst als dat je een setje h4 xenon koopt! (win-win situatie dus :mrgreen: )

hoop dat je het nu een beetje snapt ;)

als je een aftermarket xenonsetje zoekt kun je eens een kijkje nemen bij onze sponsor (zie banner bovenaan) ps: als je een donatie doet aan MyPolo.nl krijg je bij die website een korting van 15% op je bestelde product(en)

ook dit is een win-win situatie ;)
 
de velgen van de achteras is niet mooi
de velgen van de eerste foto niet zo mooi met de kleur van de auto
de tweede foto velgen voor perfect
naar mijn mening

groeten ger
 
ger zei:
Bas zei:
Ik ging voor de 1e foto!

voor de opel ???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ik zou ook kiezen voor de tweede optie. Staat beter bij de lakkleur. Uiteraard 17"uitvoering. Als je toch liever velgen zou willen met zwart dan zou ik nog niet kiezen voor de eerste optie maar gaan voor die derde keuze velgen die je had gemaakt. ;) ;) ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!