Christian96
Lid
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, ik zag al vaak langs komen via google mbt tot vragen maar nooit mijzelf aangemeld. Dus bij deze zal ik mij voorstellen:
Ik ben Christian, 20 jaar en ik rij een zwarte Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion. Heb hem in maart 2017 gekocht met 120xxx op de teller en er staat ondertussen 128xxx kilometer op. Zit een mooi navigatie systeem in. Hij was toen ik hem kocht helemaal standaard.
Ik heb wat aanpassingen gedaan aan de auto. Ik probeer met een heel beperkt budget toch leuke aanpassingen te doen. Zo heb ik veranderd:
- 17'' GTI velgen deze inmiddels zwart gedipt vanwege de slechte chroome staat.
- GTD grill geplaatst. Ik wil er uiteindelijk een GTD look van maken.
Wat wil ik nog doen?
- Chippen + EGR uitschakelen (suggesties voor Midden-Nederland graag).
- GTI bumper aanschaffen met diffuser
- een andere onder grill
- nadat ik een glans zwarte gti bumper heb een leuk uitlaatsysteem erop zetten of andere dempers etc
Bij deze de foto's van mijn trots.
Vorige week alleen even niet koste me weer 2 sensors.
Er zitten enkele oude foto's tussen met hoe hij eerst was en hoe hij nu is.
De foto met de zwarte velgen is het meest recent.
Ik ben Christian, 20 jaar en ik rij een zwarte Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion. Heb hem in maart 2017 gekocht met 120xxx op de teller en er staat ondertussen 128xxx kilometer op. Zit een mooi navigatie systeem in. Hij was toen ik hem kocht helemaal standaard.
Ik heb wat aanpassingen gedaan aan de auto. Ik probeer met een heel beperkt budget toch leuke aanpassingen te doen. Zo heb ik veranderd:
- 17'' GTI velgen deze inmiddels zwart gedipt vanwege de slechte chroome staat.
- GTD grill geplaatst. Ik wil er uiteindelijk een GTD look van maken.
Wat wil ik nog doen?
- Chippen + EGR uitschakelen (suggesties voor Midden-Nederland graag).
- GTI bumper aanschaffen met diffuser
- een andere onder grill
- nadat ik een glans zwarte gti bumper heb een leuk uitlaatsysteem erop zetten of andere dempers etc
Bij deze de foto's van mijn trots.
Vorige week alleen even niet koste me weer 2 sensors.
Er zitten enkele oude foto's tussen met hoe hij eerst was en hoe hij nu is.
De foto met de zwarte velgen is het meest recent.
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6R