Christian :: 2012 Volkswagen 6R BlueMotion

Welkom welkom! Mooie wagen hoor. Die velgen had ik ook zien hangen bij de bandenboer, erg gaaf. Je bandjes liggen er wel behoorlijk getrokken om trouwens (lijkt nog wel meer dan bij mij). Direct al witte lampen geplaatst, haha. Verder nog plannen met de auto?

EDIT: zowel de parkeergarage als de vuilnisafvoeren komen mij erg bekend voor. Vergis ik mij, of kom je uit de buurt van Grunn?
 
Welkom met deze zeer nette BM!
Je dak en spiegels in hoogglans zwart, zie ik. Gewrapt of gespoten? Staat in ieder geval erg mooi! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt voor de complimenten ^_^

@Wildcard, De foto bij die containers is in Hoofddorp genomen en de garage is in Zaandam.

De Lampen heb ik bij de Xennonlamp.nl besteld Van GP Tunder.
Ik heb zowel de dak als de spiegels Gewrapt bij De Tintman Folies Hoog Glans

Ik wil voor de zomervakantie me auto Chippen, Iemand suggesties......?
Ook wil ik voor de zomer Xennon hebben en dan wel het liefst de koplampen van de GTI met die prachtige ledjes.
Ik weet dat ik er veel geld aan kwijt zal raken maar ik heb er ongeveer 2000 euro voor over.
Ik heb al offertes gemaakt bij verschillende dealers alleen kom ik helaas boven de 3000 euro :(
Ik hoop dat iemand op deze forum mij kan helpen!

Ook heb ik vorige maand op het forum mooie achter lichten gezien met ledjes, net als bij de Golf GTI. Ook die zou ik graag aan mijn auto willen toevoegen.
 
Ik wil voor de zomervakantie me auto Chippen, Iemand suggesties......?
Ook wil ik voor de zomer Xennon hebben en dan wel het liefst de koplampen van de GTI met die prachtige ledjes.
Ik weet dat ik er veel geld aan kwijt zal raken maar ik heb er ongeveer 2000 euro voor over.
Ik heb al offertes gemaakt bij verschillende dealers alleen kom ik helaas boven de 3000 euro :(
Ik hoop dat iemand op deze forum mij kan helpen!
Chippen:
Chiptuning Polo 1.2 TDI Bluemotion
of:
JD Engineering

Hou deze post maar in de gaten voor de lampen:
http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6r/4315-mooie-lampen-15.html
 
Ook wil ik voor de zomer Xennon hebben en dan wel het liefst de koplampen van de GTI met die prachtige ledjes.
Ik weet dat ik er veel geld aan kwijt zal raken maar ik heb er ongeveer 2000 euro voor over.
Ik heb al offertes gemaakt bij verschillende dealers alleen kom ik helaas boven de 3000 euro :(
Voor 2K kun je een hoop doen. Een setje OEM bi-xenon lampunits haal je al van marktplaats voor 550/600e. Maar het inbouwen schijnt een probleem te zijn, je hebt een andere kabelboom nodig. However, 3K is echt belachelijk veel geld.

Voor 360e is dit alternatief is dit wellicht interessant? Ik heb er zelf ook al naar gekeken, maar de levertijd is nog onbekend.
swv24egxb.jpg

https://www.dectane.de/product_info...erfer-vw-polo-6r-09----tfl-optik---black.html
 
Mooie bak man! Die lampen die wildcard aangeeft zijn inderdaad een mooi alternatief.
De VW dealer in Spijkenisse vertelde dat ze de OEM led lampen in een BM hadden gebouwd voor 2500 euro...
 
Welkom, mooie kleur is dit ! enkel de velgen ben ik persoonlijk niet zo fan van, maarja dat is smaak ;) en ik zou toch echt geen 2000 euro aan koplampen uitgeven hoor, kan je veel andere dingen mee doen aan je wagen met zo een budget.. Dus zou zeker de dayline koplampen die hier al zijn aangehaald overwegen
 
Ik heb op mijn vorige auto ook lampen gezet van "Dayline" en ik vond de ledjes ereg zwak.
In het donker zie je de ledjes wel goed maar overdag geven ze weinig licht.

Als het bij deze versie verbeterd is dan zal ik het misschien wel overwegen, of is er een module die de ledjes krachtiger kan maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rij nu inmiddels 2 weken met de Ventura Box.
En ik moet zeggen dat het echt een wereld van verschil is.
Hij trekt lekker op en vooral op de snelweg is het ideaal om even een auto in te halen.
Ook merk ik dat hij wat zuiniger is. Ik kan ongeveer 50/100 KM meer rijden op een volle tank.

Echt een aanrader!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!