Chiptuning

@Polootje

ok, dan zou ik dus eingelijk daar mee moeten beginnen met een spaghettispruitstuk
alleen ben ik dat nog niet tegen gekomen voor een 9N 1.4 16V
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Bas zei:
Ik ook niet, maar je kunt beter overwegen voor een GTI te sparen. Daar kun je veel meer mee! Of prop een VR6 onder de kap Stick Out Tongue


ik had al gekeken voor een turbo kit voor een 1.4 dan heb je 200PK op je motor,
maarja, je bent dan 3000euro lichter......... PFFF nog niet misschien

http://www.abc-motorsport.nl/index.php/ ... -producten

onderaan de 1 na laatste artikel!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
3000,- is geen geld voor zo'n vermogenwinst. ;) Al moet je jezelf afvragen, wil je dat wel? Niks in dat blokje is gemaakt voor zo'n vermogen, dat gaat gewoon stuk als je dat er zo oppropt.
 
Iemand ervaring met ATM-chiptuning?
http://www.atm-chiptuning.com/
is in Nederland en België gevestigd.
Zou ideaal voor mij zijn want ligt maar een 20mintjes van mijn thuis verwijdert...
ik heb gisteren een offerte aangevraagd voor een polo 1.4tdi van 2008
en kreeg dit terug:

Prestaties Standaard ATM
Vermogen 70 Pk 96 pk
Trekkracht 155 Nm 210 Nm
Welke methode wordt er toegepast?
Voor uw voertuig wordt de OBD-chiptuning toegepast.
Meer informatie vindt u op de website op: ‘chiptuning methoden’ onder de knop ‘software ontwikkeling’.
Bij ATM heeft u de 100% chiptuning op maat garantie.
Tijdsduur:
De optimalisatie neemt 1 a 1,5 uur in beslag.
U kunt tijdens de chiptuning in de vestiging onder het genot van een kop koffie op wachten.
Wi-Fi aanwezig!
De voordelen van ATM:
Een vermogenstestbank, dat onmisbaar is voor motormanagementsoftware ontwikkeling;
Gediplomeerde programmeur aanwezig die zelf de motormanagementsoftware modificeert;
Eerlijk advies en een product op maat garantie, voor vrijwel ieder benzine- en dieselvoertuig;
Veilige en duurzame producten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding;
ATM-Chiptuning biedt brandstofbesparende programma's aan de logistieke sector;
U rijdt pas naar huis wanneer u 100% tevreden bent;
Goede garantievoorwaarden en service.
ATM garantievoorwaarden
Fabrieksgarantie overname is een veel gebruikte term die in de praktijk door chiptuning organisaties niet waar te maken valt.
Wel heeft iedere ATM klant recht op de onderstaande garanties;
3 maanden gratis garantie op de motor van uw auto;
5 jaar garantie op de geplaatste ATM software;
10 dagen niet goed geld terug garantie.
Nieuwe voertuigen:
De software is tijdens een onderhoudsbeurt niet traceerbaar; u blijft gebruik maken van uw fabrieksgarantie.
Totale prijs:
Chiptuning voor uw voertuig bedraagt: € 299,99
Inclusief BTW en bovenstaande garantievoorwaarden.

wat denken jullie?
tnx
 
Die 4 pk niet zozeer, maar 35nm koppel meer zeker wel.

Lekker dagje ervoor uit trekken. Bij JD weet je zeker dat je 100% goed zit.

Of een meet&tuning dag afspreken i.s.m. JD. De prijzen zullen dan gedrukt worden en het is gezellig! Is daar animo voor? :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!