Chiptuning stage 2 ecu + stage 2 omgeving gelderland

V

Verwijderd lid 13633

Heeft iemand nog een betrouwbare goede tuner in de omgeving van gelderland? Mn downpipe is namelijk binnen en he tbegint te kriebbelen. Weet iemand ook hoelang je ongeveer zonder tune kan rijden met de downpipe aangezien je toch naar een tuner toe moet.
 

Bijlagen

  • IMG_8102.jpeg
    IMG_8102.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 20
Heeft iemand nog een betrouwbare goede tuner in de omgeving van gelderland? Mn downpipe is namelijk binnen en he tbegint te kriebbelen. Weet iemand ook hoelang je ongeveer zonder tune kan rijden met de downpipe aangezien je toch naar een tuner toe moet.
Theo, je had dit nieuwe draadje niet hoeven openen omdat het antwoord al staat in dit draadje waarop je ook hebt gereageerd.

"2018 GTI AW aanpassen uitlaat en DSG "​

Ik ben zeer te spreken over de jongens van JDEngineering maar dat had je wel uit mijn posts kunnen halen, net als mijn advies ze even te bellen voor prijzen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 TSI | JD Engineering Stage 2 & DSG Stage 2 - 301 pk | 516 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 13633
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!