Chiptuning software

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hoi,

Heel verhaal in m’n andere topic.

Ben van plan hem toch naar de VW te brengen. Is het beter als ik de chiptune eraf laat halen voordat ik hem breng? Kunnen zij die zien? Heeft dit invloed op eventuele coulance of garantiewerk of iets? Ik heb nooit problemen gehad met auto’s dus ik heb geen idee hoe dit werkt.

Dit zal vast beter zijn voor de auto ook denk ik...

Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Die kans is was groter wanneer je open kaart had gespeeld met je dealer. Ook al haal je de software er af, het blijft vast te stellen. En in geval van een kapotte turbo zal men dat ook hoogst waarschijnlijk nagaan.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Die kans is was groter wanneer je open kaart had gespeeld met je dealer. Ook al haal je de software er af, het blijft vast te stellen. En in geval van een kapotte turbo zal men dat ook hoogst waarschijnlijk nagaan.
Ben nog niet geweest, maar je hebt gelijk. Wellicht kunnen ze dan de oorzaak beter vaststellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!