Chiptuning polo6r 1.2 60pk

Wittndnb

Nieuw lid
Hoi
bij deze wil even de vraag stelen wie er meer weet over het chiptuning van een 60pk (benzine) vind er niet veel over op het internet

Ik denk dat je er ook niet veel over gaat vinden. Ik heb een keer een offerte laten doen voor chipchuning. Ik zou dr dan 12pk op voorruit gaan. Dus van 75 naar 87 en dat ging volgens mij 450 euro kosten. Chiptuning heeft meer zin op diesels en op autos met turbo's, zoals gti tjes enzo.

niet doen, geldverspilling als je geen turbo hebt. Ter vergelijking: Chip voor 1.2 tsi: 500 euro, + 30 pk = 16,60 per pk
Jouw motor: misschien 400 voor chip, 7 pk erbij (max): 57 euro per pk! en daar wordt je nog geen grijntje beter van

@Wittndnb: alles is te maken, maar een spagettispruitstuk is er nog niet voor op de markt, en dat zou je ook zo'n 2 pk schelen.. Uitlaat zonder spagetti krijg je alleen meer geluid van. Filter heb je ook niks aan bij zo'n klein motortje, zal ook niet als een resitrictie werken

@Wittndnb: alles is te maken, maar een spagettispruitstuk is er nog niet voor op de markt, en dat zou je ook zo'n 2 pk schelen.. Uitlaat zonder spagetti krijg je alleen meer geluid van. Filter heb je ook niks aan bij zo'n klein motortje, zal ook niet als een resitrictie werken
Oke danku , dan houden we het enkel op het uiterlijk . Toevallig een idee of er een mogelijkheid is om dubbele uitlaat in het midden ?

Geen probleem

Neem even contact op met een ABT dealer (ronde pijpjes) of JE engineering (vierkant), beide kunnen dat zo voor je regelen :)

Dealer vinden en bestellen kan ook vanuit huis toch?
Montage is zo gedaan, ik ben zelf de ABT bumper. Duurt misschien een uur om te installeren. Klein stukje uit de achterbumper halen, einddemper vervangen en klaar. Als je handig bent en de middelen hebt kan je het zelf ook

Dealer vinden en bestellen kan ook vanuit huis toch?
Montage is zo gedaan, ik ben zelf de ABT bumper. Duurt misschien een uur om te installeren. Klein stukje uit de achterbumper halen, einddemper vervangen en klaar. Als je handig bent en de middelen hebt kan je het zelf ook
Oke heel vriendelijk bedankt . Wil de je design achter bumper met uitlaat , maar zit dat dan nog in contrast met de orginele voorbumper en zijkant ? Of moet het gehele bodykit nemen ?

Je kan makkelijk alleen de achterbumper nemen, de auto wordt aan de achterkant niet lager namelijk.

Veel succes met je keuze ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!