Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
flinke verbetering inderdaad! nu uitkijken voor de flitspaaltjes haha
ben benieuwd of iemand ook zo een vooruitgang heeft weten te boeken op een 1.2 TDI BM
Bij VAGTechniek heb ik een aantal keren (inclusief van mijzelf) een auto op de bank gezien waarbij de grafiek wordt 'opgeschoond'. Echter doet hij dat altijd met de klant erbij en haalt hij er 1 of 2 (nooit meer gezien) punten uit waarvan hij aantoont d.m.v. alle andere 'rouwe' grafieken dat deze in de bank zitten en dus bij elke run zichtbaar zijn. Tevens is dan te zien dat ze, mijns inziens, genoeg punten hebben om een realistische grafiek te genereren (ja meer punten is minder 'smooth', volledig mee eens). Over JD kan ik niks zeggen want daar heb ik geen ervaring mee, wel van horen zeggen dat je alleen de gepoetste grafiek krijgt te zien zonder te weten wat er veranderd is.Tegenwoordig neem ik alle grafieken met een korreltje zout. Die van br-performance zijn meestal hakkelig omdat die redelijk veel samples pakt en is daarom niet slechter. Die van JD en vagtechniek zijn altijd zwaar uitgesmooth en bijgewerkt. Daarnaast zie ik verschillen van 40pk en meer voor dezelfde motor op verschillende banken terwijl er niks veranderd is. Waarvan ik denk dat de laagste waardes wel de correcte zijn... Er is nu wel tolerantie maar zoveel verschil amai. Zijn veel tuners die daar mee spelen. Spijtig want met het koppelverloop van de motor kun je echt wel zien wat de motor levert en kan. Voor mij is het nu enkel een indicatie.
nog niet getest zal dit een van de dagen eens doenHoeveel seconden zit je nu op de 100?
hoi iedereen,
afgelopen zaterdag had ik mijn afspraak voor mijn chiptunig. ik moet zeggen ik ben zeer tevreden van het geleverde resultaat.
de auto had standaard 90pk en nu heeft hij er 133pk maar het voelt wel aan als het dubbele
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.