Chiptuning 1.0 TSI 115pk DSG

Heb gisteren mijn 1.0 Tsi Seat Ibiza laten chippen bij DVX Performance.
Van 115 PK en 200 nM -> 141 PK en 250 nM (Aangegeven was 135 PK en 240 nM)

Echt in kracht zelf merk ik geen groot verschil enkel in z'n 2de trekt ie best hard nu. Je hoeft ook minder te schakelen door de betere vermogenskromme.
 
Seat  Ibiza  1.0 Tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Vandaag bij vag techniek geweest voor stage 1 chiptuning en dsg stage 2. Echt heerlijke combinatie. Niet meer bij 60 km in zijn zevende versnelling. Echt een aanrader. Fijn schakelgedrag en genoeg power.


Vandaag dezelfde tuning gedaan. Die dsg stage 2 is inderdaad erg fijn. In de eerste instantie wilde ik alleen dsg aanpassen voor de koppel maar op advies heb ik stage 2 gekozen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Frpolo
Heb gisteren mijn 1.0 Tsi Seat Ibiza laten chippen bij DVX Performance.
Van 115 PK en 200 nM -> 141 PK en 250 nM (Aangegeven was 135 PK en 240 nM)

Echt in kracht zelf merk ik geen groot verschil enkel in z'n 2de trekt ie best hard nu. Je hoeft ook minder te schakelen door de betere vermogenskromme.

Hoe zit het daarmee? Ik was tempted om dit ook te laten doen, maar heb enkel nog die ene push nodig van iemand bij wie het goed gegaan is om het zelf te doen.
Was het het waard? Problemen gehad of enkel goed nieuws?
 
Seat  Ibiza fr  1.0 tsi 95pk 
Hoe zit het daarmee? Ik was tempted om dit ook te laten doen, maar heb enkel nog die ene push nodig van iemand bij wie het goed gegaan is om het zelf te doen.
Was het het waard? Problemen gehad of enkel goed nieuws?
Beste Amine , welkom op het forum....... op het bericht dat jij citeert van dec. 2019 van @Kjwa, zal je geen antwoord krijgen, hij was toen voor het eerst op het forum en is niet meer terug geweest. Over chiptuning is heeeeel veeeeel geschreven op het forum. Gebruik de zoekfunctie eens, maar als je nog die ene push nodig hebt, kan je die ook van mij krijgen. Gewoon doen! Doe eerst je huiswerk, verdiep je in de verschillende tuners, lees hun reviews, maak een keuze en laat je Ibiza chippen. Niet onbelangrijk, zorg er voor dat je auto geen achterstallig onderhoud heeft als hij wordt gechipt. Houd je ons op de hoogte?
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
De man waar ik mijn auto heb laten chippen adviseerde wel om de bougies te vervangen. Dit heb ik uiteindelijk gedaan en merkte nog niet direct verschil, maar nu ik ruim 1500 km heb gereden merk ik zeker verschil. De auto trekt veel beter.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Amine El Ghazi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!