chevrolet onderdelen dringend gezocht!

beste,

ik weet niet zeker als ik het hier in moet zetten omdat het niet polo gerelateerd is en dus niet het topic in 'gezocht' heb geopend.
gezocht:
het gaat om een chevrolet cruze van 2010 1.8 LS sedan
*voorbumper (zonder leds en grill)
*achterbumper
*rechtse wielkast+wiel(binnen)kuip
alles mag ongespoten zijn auto wordt wss volledig herspoten.
tis redelijk dringend, auto van men opa heeft 'ongeluk' gehad dus moet zo snel mogelijk de onderdelen hebben zodat de wagen terug op de baan kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daar hebben ze inderdaad de voorbumper en zijscherm, iemand bekend met deze site, omdat ik vond dat de prijzen hier zeer laag van waren?
enkel zou ik dan nog de binnenkuip moeten vinden
 
omdat ik bij de dealer ben geweest en daar kost de bumper (kaal), zijscherm en modderkuip 800euro ongespoten en ongemonteerd.
en op de site, staat de bumper iets van een 54euro en het zijscherm ook, vanwaar dees groot prijsverschil?
 
ah ok bedankt, omdat ik de ordernummer gecontroleerd hebben en deze komen wel degelijk overeen met die van chevrolet zelf wel raar dan maar gaat het dan toch maar proberen want 100euro tegen 800euro is toch een groot verschil
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!