Ch/lh module inbouwen

Ik heb een polo 6c 2017 bluemotion 1.0liter en heb geen regen sensor is het mogelijk om comming home en leaving home module in te bouwen is het mogelijk in dit type voertuig of wat moet ik hier voor aanschaffen en inbouwen als het wel mogelijk is? Ik zie sommige mensen een alie express knop kopen met module erbij met sensor maar ik weet niet of het geschikt is voor mijn voertuig iemand miss meer ervaring mee?20230714_220857.jpg
 
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 


Ik moet de sensor nog binnenkrijgen, dus weet nog niet 100% of ch/lh gaat werken.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 
Smaken verschillen behoorlijk, maar ch/lh is het eerste wat ik op mijn Polo heb uitgeschakeld.
Denk eerder dat woonplaatsen verschillen, in een stad met veel verlichting is het meestal niet noodzakelijk.
In sommige dorpjes waar ik kom is er vaak weinig verlichting, en op een boerenerf is het erg fijn om te zien waar je loopt in de avond/nacht ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
Iets wat off-topic vraagje; heeft een automatische lichtschakelaar invloed op de levensduur van xenon lampen (het constant aan en uit schakelen van de verlichting)? Ik heb ooit iets gelezen over het feit dat xenon lampen altijd even moeten opwarmen... vandaar mijn vraag.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
Iets wat off-topic vraagje; heeft een automatische lichtschakelaar invloed op de levensduur van xenon lampen (het constant aan en uit schakelen van de verlichting)? Ik heb ooit iets gelezen over het feit dat xenon lampen altijd even moeten opwarmen... vandaar mijn vraag.
Ongetwijfeld, maar echt te verwaarlozen. Jaren lang met automatisch schakelende xenon gereden en nooit enig effect waar genomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: tuttiefruttie
Bedankt voor de info Heb je persee een licht sensor nodig voor comminghome en leavinghome? Of kun je ook gewoon de schakelaar met AUTO er in zetten en dan werkt het ? Mijne heeft namelijk geen auto op de schakelaar staan
 
VOLKSWAGEN  POLO  1.0 TSI BLUE MOTION 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!