Das Polo : Ceunen
Das Polo : Ceunen

Ceunen :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
Volkswagen
Model
Polo (6r)
Uitvoering
Trendline
Kleur
Pepper Gray
Bouwjaar
2010
Welkom! Mooie Polo, die je al aardig aan het personaliseren bent. Je hebt er ook mooie velgen onder zitten Big Grin

Welkom! Mooie auto en velgen! Nog veel plannen?

Mooi auto ik ben alleen niet weg van de gti grill!
Veel plezier op het forum en van uw auto natuurlijk!

Bedankt allemaal, de grill vindt ik wel mooi, is eens iets anders, maar dat is persoonlijke smaak.
Ben van plan de achterkant nog te veranderen maar nog niets concreet besproken. ik dacht aan een GTI achterbumper met diffuser of enkel een uitlaatsierstuk steken.
ook komt er volgende weel Xenonlook lampjes in.
 
Hi Mypolo leden.
Met spijt in hart (ja echt) neem ik afscheid van jullie.
Ondanks dat ik niet heel actief was op het forum, heb ik hier toch uren leesplezier gehad, en vooral veel geleerd.
zeer veel leuke auto's, en vooral dikke auto's gezien! Elke keer foto van de maand, telkens mooie foto's. Wat een mooie herinneringen!

Ik neem afscheid van jullie, maar zeg nooit nooit. Misschien koop ik ooit nog eens een polo.

Hartelijk dank! Een geweldig mypolo forum!
Axel Ceunen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!