Centrale, vergrendeling, Polo, 6R, bluemotion, 2010

Heren techneuten.
Nieuw op dit forum,waar ik een antwoord op mijn vraag hoop te vinden.
Sinds een paar weken in het bezit van een prachtige VW POLO 1.2 diesel bj 2010 6R
Hier dan de vraag;
Mijn auto is voorzien van centrale vergrendeling met klapsleutels met 3 knoppen erop. ( naderhand erop gebouwd)
Alle portieren en achterklep gaan met de sluitknop op slot en met de ontsluitknop weer los.
Alleen de middelste knop zou de achterklep apart moeten ontgrendelen (voor boodschappen inladen) Maar de knop geeft wel een seintje ( lampje in sleutel )maar er gebeurt niets.
Ik heb ook jullie forum gelezen dat de klep een stukje zou opengaan, maar er hij is levenloos. Hij gaat met die knop niet van slot af.
Hij wil alleen van slot met de ontsluitknop,maar springt dan niet los.
Volgens de handelaar is alleen op de portieren de cv ge-installeerd, en zou er aan de klep ook nog iets moeten gebeuren, maar wat wist hij niet.
Misschien dat een van jullie raad weet!
Alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!