Centrale vergrendeling heeft een eigen wil, of....

Beste leden,

sinds mijn vorige Polo is gestolen ben ik wat minder actief op het forum en ook wat voorzichtiger met mijn nieuwe Polo. Zo doe ik tegenwoordig de auto altijd op slot met de sleutel zelf en niet meer met de afstandsbediening. Dit zodat ik altijd zeker weet dat hij op slot zit en het signaal niet kan worden getapt of geblokkeerd.

Echter parkeerde ik mijn auto afgelopen zaterdagnacht weer netjes voor de deur, draaide de deur op slot, knipperlichten knipperde eenmaal alarm piepte eenmaal (dus op slot) en daarna gelijk weer 2 keer (dus open) terwijl ik toch echt de deur op slot deed. Mijn vraag is of iemand dit weleens heeft meegemaakt of dat dit kan betekenen dat er weer iemand op zoek is naar een leuke nieuwe Polo (de mijne).

Groet,

Noel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!