Centrale Deurvergrendeling

snater

Nieuw lid
Beste
mijn polo komt uit 2006

Wie kan mij helpen .ik heb centrale deurvergendeling via de sleutel .
heb nu een zo setje met twee klapsleutels gekocht van spy
en op zo een beetje alle forums gekeken die zeggen allemaal dat ik de blauw witte draad moet hebben dus heb ik dat geprobeerd met en zonder weerstand om te kijken of die het uberhaubt ging doen nou geen suc6
nu heb ik na een hoop gestoei me deurpaneel eraf gehaald en nu viel me op dat het knopje wat de centrale vergrendeling doet ook aan kabels zit maar die zijn bruin wit .bruin en wit of hebben die er niks mee te maken moet ik toch de blauw witte hebben als iemand misschien over een fotootje beschikt hoe hij het heeft gedaan zou top top

Hoi als het model >2003 is heb ik het volgende voor je gevonden:
het alarm kan op de centrale deurvergrendeling aangeslote
worden bij de linker deurdoorvoer
De centrale deurvergrendeling is een weerstandssturing
.
De draad die we nodig hebben is:
sluiten: blauw/witte draad
openen: blauw/witte draad
de sluitdraad is dezelfde draad als de open draad alleen wordt
in de opendraad een weerstand van 180 Ohm in de stuurdraad
van het alarmsysteem opgenomen.

Dus met die draad zit je wel goed. Let wel op dat het massa geschakeld is.
Suc6

Je hebt een blauw/witte draad die echt vanaf de deur komt en een dikkere blauw/witte die je bijna meteen ziet zitten onder het stuurmechanisme. Die 2e moet je dus niet hebben! Je moet echt de draad vinden uit de deur en die zit waarschijnlijk nog ingewikkeld in isolatie tape ;)

ik heb de kabel vanuit de binnenkant van de auto opgezocht en vrijgemaakt zoals op de foto
33asbyx-1.png

en doorgeknipt maar omdat ik dacht dat dit niet de goeie was weer aan elkaar gemaakt vandaar het zwarte krimpkaus

hij gaat nu alleen open maar niet op slot heb wel een weerstandje gebruikt van 180 ohm 5 watt op de zwart witte en het lukt me niet moeten het meer ohms zijn of andere kabel aansluiten ?

Laatst bewerkt door een moderator:
De 'sluit'draad moet je op de blauw witte aansluiten zonder weerstand en alleen bij de 'open'draad moet er een weerstand tussen ;)

Eventjes een vraagje haha. Hoe kan je erachter komen als je de goede blauw witte draad hebt. Ik heb heb ook van binnen uit opgezocht en er komt er maar een de deur uit maar hoe kan ik deze nou doormeten dat ik zeker weet dat ik de goede heb ?

Volkswagen  Polo 9n 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!