centrale deurvergrendeling

krisrock

Premium lid
Hallo allemaal,

ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een polo 1.2 tsi 5 deurs.
Maar als ik alle deuren open wil hebben moet ik 2 keer op de open knop drukken op de afstandsbediening klopt dit?. Als ik maar 1 keer druk gaat alleen de portier los aan de bestuurders kant(ook de kofferklep gaat dan niet los). er was laatst iemand bij me die een 3 deur’s had en die hoefde maar 1 keer te drukken en alles was open. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Gr krisrock

Kun je bij de dealer laten veranderen, hangen ze de computer er ff aan. Kan ook bij marktplaats Jela, maar de dealer doet dit waarschijnlijk als service.

Afstandbediening word anders ingesteld geleverd bij een polo 3 deurs dan bij een polo 5 deurs mocht je het willen veranderen moet je gewoon bij de dealer zijn.

Volkswagen  Polo bm 
Wel stom.. De dealer wil lekker zelf weer alles gaan doen

Zelfs in mijn audi a4 kun je dit niet instellen via de boordcomputer, die is toch wat uitgebreider dan van de Polo. Dit hoef je slechts eenmaal in te laten stellen, dus stomheidsfactor valt wel mee..

Yep, ik heb het afgelopen Woensdag ook in laten stellen bij de dealer, net als bij SilencerNL.
Het is even wennen (vooral als je bij het tankstation staat en het klepje open wilt drukken wat dan niet gaat :lol:) maar ik vind het verder wel een prettige en veilige instelling.

dat hij bij 15km op slot gaat is inderdaad een mooie optie....
waren deze instelling een stukje service? of wou dealer er nog een slagje uit slaan:P
ik ga volgende week even naar de dealer bedankt voor jullie reactie en ideeén.

Gr Krisrock

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!