centrale deurvergendeling

ridiki

Nieuw lid
Wie kan mij helpen .ik heb centrale deurvergendeling via de sleutel .
heb nu een zo setje met twee kapsleutels gekocht van spy
maar kan iemand mij helpen ,snap er niet echt veel van , of zijn er foto,s waar ik het op kan zien hoe ik het moet doen ,
ik rij nu een maand in deze auto polo n9 1.4 2002

groet ridiki

oke,
waarom ik dit vraag is omdat mijn schoonzus een skoda fabia heeft, met het zelfde model sleutel als de polo maar dan met twee knopjes erop.
dan zou volgens mij een klapsleutel ingeleerd kunnen worden.
maar dat heb jij helaas niet.
ik heb zelf ook een setje van spy ingebouwd.
even een uitleg hoe het moet:
je moet je bestuurders deurbekleding loshalen.
daar loopt een kabelboom doorheen, in die kabelboom zit een lichtblauw/wit draad.
daarmoet je een draad bij op maken(ik zelf ben van het doorknippen en solderen).
die draad moet je met veel gefriemel door het doorvoerrubber krijgen.
als het goed is zit in de buurt van het doorvoerrubber aan de autokant een rubbere dop daar heb ik mijn draad doorlopen.
als je die draad daar hebt moet je hem aan wit en wit/zwart draden maken van je kastje.
de op de geel/zwart draad moet je een weerstand van 1k ohm(1000ohm) solderen.
waarna je die samen met de gele draad op een massa aan moet sluiten.
voor de knipperlicht functie moet je dit aanhouden:
Knipperlichten links achter het combi-instrument of stuurkolom Zwarte 16 polige stekker
Draad: Groen / Zwart (pin 14)
Draad: Wit / Zwart (pin 16)

dan moet hij werken.
als je niet weet waar je mee bezig bent moet je kijken of iemand je kan helpen met ervaring.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!