CDV doet raar?!

Hallo leden,

Bij een VW Polo uit 2004 heb ik een probleem met de CDV.
Wanneer ik bij de bestuurders deur de sleutel draai om de deuren te vergrendelen, gaan beiden achterdeuren en de bestuurderskant op slot. De linkerdeur blijft dan open.
Hetzelfde wanneer alle deuren op slot zijn en ik vanaf de bestuurderskant de deuren ontgrendel, gaan alle deuren open behalve de linkerdeur.

Wanneer ik de sleutel in de linkerdeur doe, en draai om de deuren te ontgrendelen, gaan alle deuren open behalve de bestuurders kant. Dit ook wanneer alle deuren open zijn en ik ze wil sluiten, dan gaan alle deuren op slot behalve de bestuurders kant.

Is dit een bekend probleem? Het lijkt er op dat beide voordeuren niet met elkaar verbonden zijn, maar wel met de rest?
Ik heb geen afstandsbediening, alleen een sleutel.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Zou het kunnen dat een verbinding tussen beiden voor deuren defect is? Is het zo simpel als de linkerdeur open halen en de solderingen checken? Of is er meer aan de hand? Ik hoor het graag.

 
Volkswagen  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!