CD rippen

Heb gelezen dat je op het display van de Discover Media afbeeldingen kan tonen.
Nu moet ik een hele batterij een CD's gaan rippen en ben op het i-net gaan zoeken welk programma te kiezen om ook de afbeelding van het album mee te rippen. Is me tot nu toe niet gelukt. Iemand een tip welke software ik moet gebruiken en welke instelling te doen zodat ook het plaatje van de CD meegeript wordt. En: welke audioformaat raden jullie aan?
 
Ik gebruik windows mediaplayer om mijn muziekcd's te rippen op een SDcard.
Het is mij wel gelukt zorg dat je albumhoes foto 500*500 is en 128kb
Ik heb ook Spotify maar ben mijn oude Cd collectie op SD kaart aan het zetten. Werkt goed het VW systeem. Je hebt dan een cover flow van je albums waar je door heen kunt scrollen en ook titels van elke track verschijnen op het display net als bij Spotify.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
CD's rippen? In welk tijdperk leef jij? :)
Ik heb mijn hele CD collectie weggedaan/weggegooid. Het gemak van Spotify is toch wel erg fijn.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Je zou freerip kunnen proberen,het is gratis,ik heb het ook gebruikt om mijn cd's te rippen,als je klaar bent alles op usb.ik zou wel 192 mbts doen gelijk aan cd kwaliteit.
 
Volkswagen  Polo 6 r  1.2 tsi 105 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!