Voorstellen Catunambu

Catunambu

Bekend lid
1,538
756
133
Hoii!

Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een witte Polo 6R 1.2TDI BleuMotion 95pk 210Nm.
Aangezien ik tegen een aantal vragen en problemen aanloop, heb ik mij aangemeld op dit forum.

Wie ben ik? Midian van Hattem
hoe oud ben ik? 22 jaar oud
Waar woon ik? Drenthe
Wat is mijn autogeschiedenis?
Das n lange! ik ben begonnen met een 2x VW Golf MK1 Cabrio uit '86, na 2,5 jaar verkocht wegens bakken ellende.
daarnaast een sidecar: Fiat Punto uit 1999, compleet afgetrapt en voor een habbekrats verkocht
na al deze ellende: VW Lupo 1.2TDI 3L Automaat, het enige wat automatisch ging bij dat hok was pech hebben, ingeruild op een Toyota Aygo (AKA de GayGo), hier een jaar kosteloos 30K mee gereden en uiteindelijk ingeruild voor een VW Polo 6R 1.2TDI BleuMotion uit 2013. de wagen heeft 160K op de klok en loopt als een zonnetje! na aankoop laten chippen en EGR uitgeschreven, nu enkele maanden later slechts 1 defect gehad: motorkapkabel geknapt. dit is gefixed!

Hiernaast heb ik nog enkele SideCars gehad:
VW Golf MK1 Cabrio 1981 (groen en nogal rot, week later verkocht met winst)
VW Golf MK3 Cabrio 1.8AAM 75pk. gekocht met schade en nog steeds herstellende. deze wagen heeft een "special destination" die ik nog lekker geheim houd! ghehe!

Mijn hobby's zijn onderandere het sleutelen aan auto's, dit doe ik dan ook samen met een maat van mij elke zaterdagmiddag. inmiddels een behoorlijke "klantenkring" opgebouwd en druk zat!
Als werk ben ik tekenaar/ontwerper van elektronica.
daarnaast volg ik nog een HBO opleiding.
en in mn vrije tijd geef ik mn lieve vriendin nog enige aandacht!

That's me!
12 auto's 13 ongelukken om maar zo uit te drukken!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
dank jullie wel! hier nog even een fotootje van mn auto!

Dingen die ik tot nu toe heb veranderd:
- needlesweep (clustercelebration)
- adaptive Foglights
- toeter met ver/ontgrendeling
- chiptuning 75pk->95pk 190Nm->210Nm
- EGR uitgeschreven + mechanisch geblokkeerd

Verlanglijstje:
-17"/18" zwarte velgen
-verlaging achter (+voor?)
-stugere demping op de vooras (gemeente heeft bezemwagens zat om de straat mee schoon te vegen, hou mn bumpertje liever heel)
-RNS/RDS510 (of lookalike)
-nog meer vermogen dmv mechanisch opfokken (na de 250xxx, als de auto toch afgeschreven is)
-highline koplampen
-facelift achterlampen
-en vast nog veeeeeeel meer!
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-02-18 at 11.01.28.jpeg
    WhatsApp Image 2019-02-18 at 11.01.28.jpeg
    49.4 KB · Weergaven: 36
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik woon in Noordscheschut.

Ben voornamelijk te spotten in Hoogeveen, Enschede of Drachten, HEEEEEL soms in Belgie!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
hoihoihoi!

Een lange update kort:
op vakantie geweest naar Frankrijk, daar begaf mijn schokbreker rechtsachter het spontaan. De schokbrekers voor waren volgens @Pjedro ook niet meer zoals VW dit bedoeld had, dus die laatste schokbreker, die het leven gaf, heeft de doorbraak gegeven in het uitvoeren van mijn wens:
Mijn Polo 1.2TDI SlowMotion is verlaagd!

Gister langs geweest bij Stroeve Motorsport in Hardenberg. Daar heb ik samen met @Pjedro en de eigenaar mijn Polo voorzien van een schroefsetje van AP.
Stug? nee. Wegligging? Top! prijs? Perfect! blij? Jazeker!

Nog even wat praatjes bij de plaatjes:
Samen met de Polo van @Pjedro:
1.jpg

2.jpg4.jpg8.jpg3.jpg6.jpg


Volgende stap: blinderen van de achterruiten!
langzaam begint deze 1.2trekker een onverwoestbare plek in mijn hart te krijgen...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, VM407 en kawazxr
een geluk bij een ongeluk, persoonlijk had ik het liever nog even uitgesteld, maarja, wat moet dat moet! heb 1500km gereden met een schokbreker die net zoveel deed als de fietspomp van mn pa en het voelde niet echt bepaald... eehm... safe zeg maar!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!