Cars and Coffee Drenthe

Catunambu

Bekend lid
1,536
755
133
HoiHoiHoi.

Op zaterdag 3 Augustus is er in De Wijk (Dr) een car meet. ik werd laatst aangesproken door de organisator met de vraag of ik zin had om te komen!
Zijn er hier nog mensen die zaterdag vanaf 11u zin en tijd hebben om daar heen te gaan? Ik ben aanwezig met mn Polo! lijkt mij leuk om daar ook enkele forumgenoten te ontmoeten!

(dit is verder geen reclame oid, ik ben ook GEEN ambassadeur oid, deze vraag is meer vanuit interesse of er meer mensen heen willen ;))

grt,

Midian
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Misschien dat ik wel even met de gti langskom weet niet als er meer mensen vanuit omgeving zoetermeer gaan kunnen we samen rijden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!