CarPlay en/of Bluetooth nabouwen Composition Colour

Mede VW Fanaten, vandaag de overstap gemaakt en een Polo uit 2018 gekocht met de Composition Colour headunit. Nu viel het me op dat deze alleen een SD kaart lezer heeft. Wij als moderne gebruikers doen het daar natuurlijk niet meer voor en Spotify / CarPlay lijkt me wel fijn om te gebruiken. Voordat ik de gehele headunit vervang. Zijn er opties bij deze unit om Bluetooth vrij te schakelen of aan te sluiten?
Ik ben benieuwd. Bedankt alvast!
 

Bijlagen

  • 2944B4A1-65FE-48F5-866A-2C85C4D60A0A.jpeg
    2944B4A1-65FE-48F5-866A-2C85C4D60A0A.jpeg
    51.7 KB · Weergaven: 92
Beste Allen,

Ik ben in bezit van een Polo Aw,met dit soort Radio,helaas is in Belgie de dealer niet in geslaagd om deze te openen?? Raar want 2 foto is van internet en het kan wel degelijk ! graag hulp
 

Bijlagen

  • IMG-20210308-WA0013.jpg
    IMG-20210308-WA0013.jpg
    156.8 KB · Weergaven: 48
  • download.jpg
    download.jpg
    95.3 KB · Weergaven: 43
VW  POLO AW  999 
Beste Allen,

Ik ben in bezit van een Polo Aw,met dit soort Radio,helaas is in Belgie de dealer niet in geslaagd om deze te openen?? Raar want 2 foto is van internet en het kan wel degelijk ! graag hulp
Je hebt een activatiesleutel nodig van de dealer. Dus raar dat ze dit niet geopend krijgen. @Rainesh kan dit volgens mij wel sowieso voor je vrijschakelen
 
Volkswagen  X  X 
Wel,ben al bij 2 dealers in Belgie gegaan en zeggen dat de wagen de code niet aanvaard.De afstand is voor moment niet het probleem.Zou graag de werking ervan willen zien..
Ik hoop dat Rainesh dit leest en me een Pb stuurt...
 
VW  POLO AW  999 
Wel,ben al bij 2 dealers in Belgie gegaan en zeggen dat de wagen de code niet aanvaard.De afstand is voor moment niet het probleem.Zou graag de werking ervan willen zien..
Ik hoop dat Rainesh dit leest en me een Pb stuurt...
moet er niet een module in? als die er niet inzit kan je die code inkloppen tot je een ons weegt maar gebeurt er niks @Rainesh gaat je sowieso antwoord kunnen geven
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!