Carnet

Mannen,

Wat kan ik met carnet?
Ik heb mij geregistreerd en mijn VIN erin gezet maar op de app op mijn telefoon zie ik helemaal niks, hoe zit dat bij jullie?
Ik heb 36mnd carnet Guide & inform.
Mijn maatje heeft een nieuwe Ibiza en die kan werkelijk alles in zijn app zien, van hoeveel benzine tot waar zijn wagen staat....
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Volgens mij is dat bij Volkswagen Connected Car. Ik ervaarde hetzelfde, maar als je er over nadenkt, de auto is niet live verbonden met het internet, slechts als je de auto via WiFi op je mobiel met internet verbonden hebt, dan kan het op verzoek in de Car Net app een rapport opvragen. Kijk maar in de webshop van volkswagen, connected car module en dan kun je dat wat je wilt wel. (Sommige Business uitvoeringen van de Polo hebben dan weer wel die optie al ingebouwd.) Althans, dit is voor zover ik het begrepen heb. Als je een 'online' wagen hebt, dan zit er vaak in de deur post een sticker met een QR-code.
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Je kunt overigens ook de ANWB-module overwegen, die is voordeliger. Weliswaar geen deuren status, maar wel accu, storingen, locatie, rittenregistratie, eco-rijden, etc...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Ik ben ook teleurgesteld in Carnet guide & inform.
Een beetje nieuws, het weer, tankstations met benzineprijzen en online POI’s.
Grotere VW’s schijnen meer met Carnet te kunnen, maar voor de Polo is het een lachertje, al belooft de folder voor de toekomst meer.
Er zijn programma’s (van hobbyisten) om POI’s in het juiste formaat op je SD kaart te zetten. Je bent voor POI’s niet veroordeeld tot Carnet.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!