Voorstellen Carlito

Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier op het forum
Ik ben peter en sinds een week in het bezit van een zwarte polo 1.0 tsi helemaal orgineel nog en hoop via hier gelijk wat informatie in te winnen
over andere velgen voor de polo
want er zit nu standaard 15 inch lichtmetalen velgen op met de bandenmaat 195 65 15
En de velgen die ik kan kopen zijn
225 40 18 inch
Iemand hier ervaring mee op de polo of dat problemen geeft met aanlopen of iet dergelijks

Ik hoor het graag
Mvg peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
Hi Peter, welkom op het forum. 18 inch met 225/40 is te breed en de band is te hoog. 215/35 zal je kunnen gebruiken. De ET waarde en de breedte (J) van de velg is ook belangrijk om te weten. Heb je de zoekfunctie gebruikt? Er is al veel over geschreven. Succes met je zoektocht. We zijn dol op foto's van nieuwe forumleden.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dankjewel voor de welkomst hier door jullie ik zal binnenkort even een paar mooie foto's van de polo schieten en posten bij showroom.

En Sal de polo die ik heb is een 2019 aw
De velgen die er nu onder zitten zij 195 65 15 et 40
en de velgen die ik wil gaan kopen
Zijn 18 inch 7j et 40 alleen die velgenshop
Zei dat hij de bandenmaat 225 40 18 inch
Heeft liggen en dat hij dat al onder diverse polos heeft gemonteerd in die maat en geen
Problemen ermee heeft gehoord
Maar ik ben dus bang dat het gaat aanlopen
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Dat heb ik idd gebruikt de velg /bandhoogte is kwa omtrek wel goeg alleen zit ik met de band/velg breedte 225 40 18 op een velg 18 inch 7j et 40 het gaat hier over een nieuw type polo
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
215 wordt o.a. standaard door VW geleverd voor 17" en 18". Deze heb ik namelijk ook op de Bonneville's.
Ik rijd zelf op 225/45/R17 in de winter, rijdt prima. In de zomer ga ik 225/40/R18 rijden.
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!