Carbon spiegelkappen monteren

Hallo,

Ik heb onlangs een polo gekocht voor mijn vriendin. Het is een zilveren 1.2 tsi comfort line geworden.

Nou zag ik dat ze carbon spiegelkappen voor de polo verkopen bij de dealer. Ik vroeg mij af of je dit zelf makkelijk kan monteren en hoe kan je die oude er af halen?

heeft iemand er ervaring mee??
 
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat doen, bij mijn ibiza was het een kwestie van de kappen (voorzichtig) lostrekken. Deze zitten met pinnentjes vast, echter was er bij mij wel een pinnetje afgebroken..
 
Op de VW site kosten ze 139 dit is incl montage maar er is een dealer die ze verkoopt zonder montage scheelt een stuk.

volgens mij is het een klik systeem maar moet je het glas er ook even uit halen niemand op het forum die het een keer gedaan heeft?
 
gewoon proberen als het niet lukt dan kan je ze altijd nog laten monteren door je dealer...scheelt je weer wat kosten lijkt mij...volgens mij zijn de carbon spiegelkappen 99 euro
 
Had het gezien bij stickerland. Daar kan ik het laten doen.

€350 voor het dak en de spiegels €75 euro voor allebei.

Er zijn op marktplaats ook wel wat aanbieders. Maar je moet wel dat spul van 3M hebben. Ik had het gezien bij een witte Suzuki Swift en het zag er strak uit.

Als je de filmpjes op YouTube ziet dan lijkt het heel makkelijk.
 
ik had een tijd geleden de carbon spiegelkappen gekocht bij de dealer maar na het monteren zag ik dat het carbonnen gedeelte dikker is als de ori kap en vond het niet mooi dus heb ze eraf getrokken en weg gegooid. Heb de ori witte kappen er weer op zitten en vind dit veel mooier.
 
Je hebt dit eraf gehaald, omdat het te dik was?
dat zal toch wel meevallen?volgens mij is het wel mooi op een witte Polo maar zou dit wel mooi staan op een zwarte polo? en Carbon dak?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!