Car Cleaning

Is er toevallig iemand bekend met een goed adres om mijn Polo eens goed te laten schoonmaken? Zowel binnen als buiten, wax e.d.
Heb de auto net iets langer dan een halfjaar en zitten nu al op aardig veel plaatsen krassen.. Zoals op de afbeelding te zien is op mijn motorkap.
20150628_153612.jpgIemand die een bedrijf of iets dergelijks weet die goed werk verricht? Zou de wagen graag weer zo goed als nieuw willen hebben, zowel qua exterieur en interieur. In het interieur beginnen enkele plaatsen al vaal te worden..

B.v.d.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Denk dat de foto het erger laat lijken dan dat het daadwerkelijk is. Als ik met mijn nagel er overheen ga, blijft die op een kras na hangen.
Laat ik maar hopen dat ze er uit gaan of kunnen gaan..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Hoe dit gekomen is vraag ik mij ook af.. Tijdens het wassen spuit ik de wagen altijd eerst af, evenals een borstel en spons. Gebruik soms beiden of een van de twee naar gelang, de borstel is een zachte weet niet of het hierdoor komt.

Zou handig zijn als het bedrijf in Limburg gelegen zou zijn, voorkeur Midden-Limburg. Aangezien ik niet echt de interesse heb om 150km o.i.d. te gaan rijden om hem te laten wassen..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Hoe dit gekomen is vraag ik mij ook af.. Tijdens het wassen spuit ik de wagen altijd eerst af, evenals een borstel en spons. Gebruik soms beiden of een van de twee naar gelang, de borstel is een zachte weet niet of het hierdoor komt.

Zou handig zijn als het bedrijf in Limburg gelegen zou zijn, voorkeur Midden-Limburg. Aangezien ik niet echt de interesse heb om 150km o.i.d. te gaan rijden om hem te laten wassen..
Je kunt via het forum van carclean.nl eventueel vragen of er iemand bij je in de buurt zit die je wil helpen met detailen van je auto. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!