Captcha bij het aanmelden

Bij het aanmelden moest ik de vraag beantwoorden om een type polo vanaf 2004 te noemen.
Ik heb hier zeker een kwartier mee gestoeid en had bijna de hoop opgegeven en de aanmelding geannuleerd. Ik probeerde
Polo 6C, Volkswagen polo bluemotion, Volkswagen polo 6R, Bluemotion, Polo V etc.
Uiteindelijk werd het antwoord 6C geaccepteerd. Het moest dus een exact match zijn. Ik adviseer om deze captcha te wijzigen naar iets algemeners zoals op andere websites.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
Ik heb het middels adblocker uitgeschakeld op mijn werk laptop. Heb regelmatig ermee te maken om IP adressen na te trekken. Daar gebruiken ze vrij simpele zoals;

Klik alle auto’s aan
Klik alle winkels aan
Klik alle verkeersborden aan
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik heb het middels adblocker uitgeschakeld op mijn werk laptop. Heb regelmatig ermee te maken om IP adressen na te trekken. Daar gebruiken ze vrij simpele zoals;

Klik alle auto’s aan
Klik alle winkels aan
Klik alle verkeersborden aan

Ja deze kom ik regelmatig tegen en zijn wat makkelijker. Of kunnen de bots dit tegenwoordig ook al Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!