Candy white 6r gti (update pag 3)

Re: witte polo gti nu al binnen

Had jouw dealer die soundaktor er zo af dan ?

Ik begin hem ook storend te vinden, als je een beetje gas geeft en dan in een versnelling constant blijft rijden zakt opeens het geluid weg.
Dat moet hem haast wel zijn, want geluid dat veranderd bij constante snelheid kan haast nergens anders van komen.
 
Re: witte polo gti nu al binnen

De auto bevalt tot nu toe uitermate goed!

En ja de dealer heeft van de soundaktuator de regeleenheid eruit gehaald en toen was t heerlijk stil in de auto

volgende update. Gister mn H&R veren opgehaald

woensdag gaan ze eronder in le garage
en dan wordt ie gelijk uitgelijnd

en maandag ff langs de stikkerboer voor info raamfolie

gr andy
 
Re: witte polo gti nu al binnen

voor

310520112841-1.jpg



en erna


010620112871-1.jpg


010620112851-1.jpg
 
ja alleen de site loopt achter
is al 8jr oud
binnenkort een nieuwe site

die bus gaat misschiem mee naar vw fest met de polo 1 erachter
en de bus vol spuillen
tentje bbq koeling en aggregaatje

m m m lekker weekendje
 
Re: witte polo gti nu al binnen

jacovn zei:
Had jouw dealer die soundaktor er zo af dan ?

Ik begin hem ook storend te vinden, als je een beetje gas geeft en dan in een versnelling constant blijft rijden zakt opeens het geluid weg.
Dat moet hem haast wel zijn, want geluid dat veranderd bij constante snelheid kan haast nergens anders van komen.

Is het veel werk de soundaktor eraf te (laten) halen?

Zit te denken om gelijk bij levering te vragen aan de dealer of ze hem kunnen verwijderen/uit kunnen zetten.

thnx in advance :mrgreen:
 
Wat een stoer kinderzitje ! Past perfect.
@polo1fbodegraven : Dus aan jou durf ik wel de volgende vraag te stellen : passen er drie van die zitverhogers naast elkaar ? Zie namelijk dat jou stoeltje al heel breed is ...... En in incidentele gevallen moeten er hier drie kids achterin (7 en 2*3).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!