Calamiteitskits

Wie heeft een calamiteitskits gekregen bij aanschaf van een polo 6 r? Vriend van mij heeft wel gekregen en ik heb gevraagd aan de dealer die zegt niet ieder auto krijgt dat. Terwijl ik een polo gti heb gekocht.
 
Ik heb deze gekregen bij de aanschaf van me auto destijds
zg2000020200_2JPG-1.jpg


Inhoud Verbandtas :

2x Wondkompressen 40x60 cm
1x Wondkompres 60x80 cm
2x Driekante doeken
2x Paar vinyl handschoenen
8x Wondpleisters 10x6 cm
1x Reddingsdeken
1x Hechtpleister 500x2.5 cm
3x Snelverbanden 8x10 cm
1x Snelverband 10x12 cm
6x Kompressen 10x10 cm
2x Elastische windsels 400x6 cm
3x Elastische windsels 400x8 cm
1x Schaar
1x EHBO handleiding

En verder 2 life hamers + gevarendriehoek
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Heb dezelfde kit als RJPolo gekregen bij aflevering. Daarnaast ook 2 life hammers. Gevarendriekhoek weet ik niet 100% zeker, maar dacht van wel (zit meen ik in hetzelfde stuk piepschuim als waar het gereedschap in zit).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb alleen de lifehammers gekregen en de calamiteitenkit niet.
Dat hoort toch bij rijklaarkosten en zo ver ik weet is het verplicht.
VOORTAAN KOOP IK ECHT GEEN AUTO MEER BIJ DE VOLKSWAGEN DEALER UIT AMSTERDAM. KRIJG GENEENS EEN LITERTJE OLIE BIJ
 
Ik heb die kit ook niet (ook geen gevaren driehoek gekregen, maar die hadden we thuis toch nog liggen).
Alleen de lifehammers.

Maar mij maakt het niet zo uit, als ik bij mn dealer kom en ik vraag ergens om, dan wordt het vrijwel meteen aangepakt :)
Dus ik persoonlijk vertrouw gewoon op de service van mn dealer;)

Kan het goed begrijpen dat anderen dat niet doen als ze een slechte ervaring hebben gehad met hun dealer.
 
VW  6R  1.2TDI 
De lifehammers krijgen wel allemaal van PON die worden in Leusden standaard 2 in iedere auto gekiept (dealer moet ze wel nog vastschroeven) De rest is dealer afhankelijk ;)

Bij aanschaf van mijn 2e hands 6R zaten er geen reservelampjes, kalamiteitenkit of reserve-olie bij.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!