Voorstellen burgh00

Hallo,

Ik ben nieuw hier omdat wij voor eerste keer een Volkswagen Polo hebben aangeschaft. Nadat we alle Golf (1 t/m 7) modellen hebben gereden vonden we het tijd worden voor een kleinere auto en dat is dus de Volkswagen Polo geworden.

We hebben de auto besteld op 16-12-2019 en de auto werd uiteindelijk geleverd op 18-07-2020. (vanwege Corona en sluiting fabrieken)

Enkele gegevens van de auto:
- Polo AW Highline Business R-line
- 1.5TSI 150PK
- Limestone grey
- Active Info Display

De auto bevalt tot nu toe prima.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik op de hoogte wil blijven van de actuele ontwikkelingen m.b.t. de Polo.

Ik heb nog wel wat vragen over b.v.:
- De actuele tijd weergeven in het Active Info Display (Kan dit wel of niet?)

- Navigatie vastzetten in het standaard navigatie display OF in het Active Info Display.
Nadat de auto (met de navigatie in het standaard navigatie display) een tijd heeft stilgestaan komt het soms voor
dat bij de volgende start de navigatie in het Active Info Display wordt weergegeven en dat dan handmatig de
navigatie weer op het standaard navigatie display moet worden ingesteld.
Wie weet hier meer over te vertellen?

- Achterlichten laten schakelen met de dagrijverlichting.
Kan dit? En zo ja, kan de dealer dit ook doen?

Groeten,
burgh00

MyPolo Forum VW Polo (DSC04471).jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Snowdude en Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!