Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je hamer?Met of zonder hamer?
Hoe zien die eruit?Als je de zoek functie gebruikt, zal je veel vinden over dit onderwerp. Ik ben er niet helemaal zeker van, maar wat ik mij kan herinneren past het wel, maar zal je ook de bumperhouders van een 6C moeten gebruiken.
Hoe bedoel je hamer?Met of zonder hamer?
Hoe zien die 6c houders eruit?Mijn levensmotto is 'met een hamer past alles'. Vandaar. Inside joke. Nou ja, nu niet meer. Zonder hamer past je bumper ook.
De houder op mijn 6r bumper kan ik dus ook gebruiken voor de 6cPrecies hetzelfde want een 6C houder is gewoon een 6R0... onderdeel.
En een 6C r-line voorbumper is hetzelfde als een 6R voorbumper. Met de optie voor 4x PDC.
Dat had je hier nog niet uit opgemaakt?ja dat past
Achterbumper & voorbumper van dr 6c r line is ook 6r bumper bedoel jeSal is in de war met achterbumpers. Maar dan geldt het weer alleen voor de 'echte' 6C bumpers. Een R-Line en Bluemotion achterbumper is een 6R achterbumper.
ikheb onlangs een 6c bumper gekocht met afdekkapjes voor de bumper alleen hoe kan ik deze bevestigen aan mijn bumper, mijn blue gt heeft geen koplamp ruitensproeiersJuist
HahaMijn levensmotto is 'met een hamer past alles'. Vandaar. Inside joke. Nou ja, nu niet meer. Zonder hamer past je bumper ook.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.