bumper aanzet stuk

Ik heb de ABT bumper, kost wat maar dan heb je ook wat..
Heb foto's ergens op het forum gezien van de CSR kit op een beurs.. Pasvorm lijkt me goed

kdsc002876037449508762690442-1.jpg


Waar je denk ik wel tegenaan loopt is de fabricatie van de uitlaat. Aangezien het linker pijpje haaks op de T-splitsing staat zal er denk ik meer lucht rechtdoor schieten naar het rechter pijpje, waardoor die zwart wordt en de andere schoon blijft

JE Design heeft ook een uitlaat in het midden



EDIT: lek op dat je bij de CSR kit de volledige bumperset moet nemen! anders is de achterkant een stuk lager dan de rest. ABT en JE hebben hier geen last van
 
Zeg nickpolo, jij hebt verder toch geen bodykit oid onder de auto?
Meende dat dan namelijk zo'n achter aanzet onder de rest van de lijn uitkomt :oops:
Dus dan zou ik zeggen abt met een custom sierstukje zoals een aantal bm rijders hier ook hebben gedaan;)

Zou misschien ook wel vet zijn om er evt nog een 'cupwing' aan de voorkant bij te plaatsen van maxton design (maar daar moet je dan natuurlijk wel van houden);)

Verder, is een GTI achterbumper niet wat voor jou?:)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!