BT module aansluiten?

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hoi,

Ik heb een BT module gekocht voor mijn RCD310.
Ik heb nu de massa en de 12V+ geschakelde aansluiting gevonden, hij connect dus met mijn telefoon. Nu denk ik dat er iets met moet worden veranderd in de AUX functionaliteit zodat hij AUX omzet naar dat bluetooth dingetje. Hij speelt namelijk niks af..

Iemand die daar verstand van heeft?

Gr Jay
 

Bijlagen

  • 1CE1792F-09F0-4320-BC81-22A1291FE8A8.jpeg
    1CE1792F-09F0-4320-BC81-22A1291FE8A8.jpeg
    11.5 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Quad lock (grote stekker met hendel) aansluiten, dan de witte stekker aansluiten. Kan er maar op 1 manier in. Op foto 2 is dat rechtsonder, onder je 10A zekering nog. Niet forceren, wel goed aanduwen.

De zwarte en rode weet ik niet. Wellicht mijn collega's hier?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Dus, update. Ik heb de 12v+ en de massa gevonden. Het Bluetooth ding connect met mijn telefoon. Tot zover goed.. Alleen speelt hij niks af via AUX, iemand een idee of het aan de AIX functionaliteit kan liggen oid?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Johan, Frank vroeg er ook al om inderdaad! Zal woensdag een how to maken. Voor zo’n goedkope adapter is t wel handig als je geen bluetooth hebt oid.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Even stof afblazen van dit topic...
Werkt zo’n module goed? Ik zoek iets om bluetooth op mij RCD 310 te krijgen aangezien ik geen MDI aansluiting heb en alles origineel/minder diefstal gevoelig wil houden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Daar kan ik helaas niet mee bellen, zou mooi zijn als dat ook gelijk kon.
Had hier inmiddels al wat setjes gevonden van o.a. Yatour en Mantson maar ken dit soort modules verder niet, iemand hier ervaring mee? Of bekend met de aanbieder?
Verder kwam ik ook het merk Zemex tegen...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!