PimVW
Nieuw lid
Geachte Members,
Alweer een maandje gelden ontving ik een brief van het RDW.
Hierin word gevraagd Deel 1 of Deel 1A van het kentekenbewijs op te sturen vanwege een wijziging in de bpm.
Letterlijk staat in de brief:
Omdat het bpm-bedrag is gewijzigd krijgt u een nieuw voertuigbewijs. U kunt het voertuigenbewijs samen met een kopie van deze brief opsturen naar het antwoordnummer van de RDW, dat op de achterzijde van de brief staat.
Na wat zoeken op internet zag ik meer van dit soort berichten, van mensen die het een beetje vreemd vonden.
Een deel van het kentekenbewijs op sturen?
Tevens staat er in de brief ;Nadat IK de documenten heb ontvangen, ontvangt u een aangepast kentekenbewijs.
Wie is ik?
Als iemand hier wat van weet hoor ik het graag!
Anders ga ik komende week een belletje doen naar het RDW.
Alweer een maandje gelden ontving ik een brief van het RDW.
Hierin word gevraagd Deel 1 of Deel 1A van het kentekenbewijs op te sturen vanwege een wijziging in de bpm.
Letterlijk staat in de brief:
Omdat het bpm-bedrag is gewijzigd krijgt u een nieuw voertuigbewijs. U kunt het voertuigenbewijs samen met een kopie van deze brief opsturen naar het antwoordnummer van de RDW, dat op de achterzijde van de brief staat.
Na wat zoeken op internet zag ik meer van dit soort berichten, van mensen die het een beetje vreemd vonden.
Een deel van het kentekenbewijs op sturen?
Tevens staat er in de brief ;Nadat IK de documenten heb ontvangen, ontvangt u een aangepast kentekenbewijs.
Wie is ik?
Als iemand hier wat van weet hoor ik het graag!
Anders ga ik komende week een belletje doen naar het RDW.