Brainstorm MyPolo meeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij AC de meern is de koffie en t eten niet te zuipen /vreten.... en de bediening traag :roll: :? :(

Wij van het polo 86(c) register hebben daar onze winter meeting al een paar keer gehouden en elke keer weer was t ruk! daarom zijn wij verkast naar Hotel de Witte Bergen aan de A1 waar het eten etc wel goed is en ook niet duur! was toen voor 2 bakken koffie en een hongaarse uitsmijter (die me haast te veel aan eten was) nog geen 10,- kwijt Big Grin En ze vonden het zeker geen probleem aangezien wij het altijd van te voren melden door even te bellen dat wij dan daar op de parkeerplaats willen gaan staan voor onze meeting en van het personeel leuke reacties kregen!

www.hoteldewittebergen.nl
 
Nu ik bezig ben met m'n "nieuwe" Polo begint het bij mij ook te kriebelen om naar een meeting te gaan..ff wat ideetjes op doen.

Misschien in september doen? Dan zijn de meesten wel terug van vakantie.
12 september is er in Heerde een meeting georganiseerd door VW Outlaws. Wij zijn daar een keer geweest en dat was een leuke opgezette meeting!

Een keertje richting Utreg rijden is voor mij geen probleem hoor...De Meern ben ik vaak genoeg geweest met de G40, de 6N2 en dan strakjes met de 9N3.
 
Ik zal het eens een datum prikken met Johan zodra hij terug is van vakantie. Ik kan al wel vast melden dat het hoogstwaarschijnlijk in een weekend (zaterdag of zondag) zal plaats vinden of eventueel op een doordeweekse avond. 's avonds lijkt me alleen minder geschikt omdat de meeste van hier toch met werk zitten een aangezien het voor sommige een aardig stukje rijden zal zijn. Animo is er in ieder geval genoeg volgens mij Big Grin
 
Maik zei:
Ik zal het eens een datum prikken met Johan zodra hij terug is van vakantie. Ik kan al wel vast melden dat het hoogstwaarschijnlijk in een weekend (zaterdag of zondag) zal plaats vinden of eventueel op een doordeweekse avond. 's avonds lijkt me alleen minder geschikt omdat de meeste van hier toch met werk zitten een aangezien het voor sommige een aardig stukje rijden zal zijn. Animo is er in ieder geval genoeg volgens mij Big Grin

Ik denk dat het beste is om dit op een zondagmiddag te doen denk ik zo....Zelf mag ik eens in de 5 weken op een zaterdag werken :cry: Een doordeweekse avond valt voor mij al af.

Maar animo is er zeker! Ik ben benieuwd naar de gezichten achter de nicknames en uiteraard wat ervaringen uitwisselen is zeker niet verkeerd ;) Dat vind ik nou zo het leuke aan dit soort meetings omdat je er altijd weer wat van opsteekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!