Brainstorm MyPolo meeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

Beheerder
4,637
2
1,037
193
aangezien de animo steeds groter wordt toch maar even een topic hierover.

wij hadden zelf ook al in gedachte om een meeting te gaan organiseren, liefst ergens in het midden van het land (utrecht), Maik had al een locatie langs de A2 gevonden bij een wegrestaurant meen ik?

ik las in het andere topic ook al dat Strider een lokatie weet eventueel..

bij deze dus de vraag of iedereen even wilt brainstormen over wanneer/hoe/waar..

we moeten er wel rekening mee houden dat het voor ons niet mogelijk is om bijv dingen te gaan huren omdat het simpelweg een hobby is en we van deze site verder geen inkomsten hebben, catering is dus ook niet mogelijk en moeten we dus uitkijken naar een plaats waar je in de buurt wat eten kan halen.

wat betreft een datum, ik ben vanaf 3 augustus 3 weken in italie dus dan kan ik zelf niet ;)

ik hoor wel wat iedereen bedenkt!
 
Leuk leuk leuk Big Grin

Midden van het land is idd een leuk idee, bij een wegrestaurant ;).
Zelf ben ik woonachtig op een recreatiebedrijf (in het topic van Dekker volgens mij ook al verteld) en mijn ouders zijn daar eigenaar, maarja dat ligt in Friesland (wel leuke route's hiero in de buurt om te rijden).

Maar om het voor iedereen leuk te houden is ergens bij Utrecht een neutrale middenweg om naartoe te rijden. Maik zal vast wel locaties in de buurt weten ;),

Ik ben iedergeval vóór een meeting. Lijkt me wel leuk om ervaringen uit te wisselen en de Polo's van dit forum in het echt te bekijken Big Grin
 
tja, dan zal zoiets even nagevraagd moeten worden maar zolang je niks illegaals doet dan is er toch niks aan de hand denk ik zo. Qua locatie is voor mij het midden van het land regio utrecht en derg. wel het fijnste :) De datum maakt niet zoveel uit ik krijg het meestal wel geregeld aangezien ik toch op vakantie in eigen land ga :)
 
de meern is idd een mooie lokatie.
er zijn geen vergunningen nodig,
tenminste wij hebben voor de meern nog nooit vergunningen,
of meldingen gedaan voor een meet en greet in de meern.
t is een openbaar parkeer terrein waar je gewoon je auto mag parkeren dus.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
kijk daar hebben we wat aan.. Als het openbaar terrein is en iedereen zich aan de regels houd moeten we die plek gewoon aanhouden!

Dan moeten we alleen ff kijken waar je evnt kan eten&drinken en wanneer we het moeten doen.

Wat we ook ff moeten bedenken is of we excl voor mypolo leden houden of dat we het gewoon op alle forums knallen en zien wie er komen..
 
nou, ik zou zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar daar komt ook bij kijken dat je meer kans hebt dat dingen verkeerd gaan. Maar ja daar is ieder ook weer zelf verantwoordelijk voor. Ik zou gewoon op alle fora reclame maken ;)
 
Ja het risico als het te groot word is dat je ook verkeerd volk aantrekt maar aan de andere kant daarvan hoe meer mensen des te gezelliger ;) Kwa eten en drinken zou iedereen ook zelf wat mee kunnen nemen.

Mijn zou verder een zondag het beste uitkomen aangezien ik altijd op zaterdag moet werken. Is einde van de maand misschien een optie voor iedereen ( 30mei ) of is dit te vroeg dag.
 
Weekenden komen mij ook niet goed uit a.s. zomer :(.
Al een tijdsbestek in gedachte? Is het gewoon een uurtje of echt dat er de hele dag Polo's komen en gaan? Zodat mensen die 's middags werken 's avonds nog even langs kunnen komen of andersom.
 
Het idee is leuk :)
Klein detail: Utrecht is voor mijn locatie niet echt het midden van nederland Stick Out Tongue

Aangaande datums ben ik erg lastig aangezien ik in ploegendienst werk. Ik kan met redelijke zekerheid aangeven welke weekenden ik kan maar dat kan ook zo wijzigen indien er een collega ziek word.

Als ik kan op de datum lijkt het me wel eens leuk om een kijkje te komen nemen Stick Out Tongue Weet nog wel dat ik de meetings van het suzuki swift forum in noord nederland geen zak aan vond Stick Out Tongue alleen maar sjonnies zo'n beetje Stick Out Tongue
 
ja zo blijft het lastig he, de ene kan die week wel, de andere niet..
maar om iedereen vast gerust te stellen, het is wel een meeting die vaker terug zou moeten keren! ;)

wat betreft het aantal mensen, volgens mij is die plek langs de A12 groot zat toch? ik zat zelf te denken aan een iets latere datum (tussen eind juni en eind juli) en dan idd op een zondag van een uurtje of 11 tot 4 of 5uur smiddags.

het leuke aan adverteren op andere forums is dat we meteen een beetje naambekendheid opbouwen op die manier, vinden de mensen de meeting leuk komen ze hier wellicht ook een kijkje nemen!

opzich is het ook best een idee om zelf wat eten/drinken mee te nemen indien het daar niet goed mogelijk is om wat te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!