hallo ik ben boy ik ben 20 jaar, en na een tijdje rond te hebben gekeken dacht ik van ik maak me eigen project pagina en hierbij is ie dan.
ik heb een polo 1.9 tdi sportline ik moet zeggen rijd aardig goed hiervoor had ik een golf 3 1.8 66kw maar na een aanrijding door iemand ander zijn schuld moest ik hem wegdoen
ik heb nog een hoop plannen in de toekomst dus wie weet wat het gaat worden
ik heb hem pas een paar maanden dus.
plannen, nog genoeg schroefset zit er sinds een week al onder nu nog een paar mooi wielen weet nog niet welke, zit te denken aan 17'' bbs madras (passat w8) en om hem een keer te laten chippen, ook wil ik nog een keer een gti intrieur enz enz.
maar genoeg gelult hierbij fotos
(sorry voor de slechte kwaliteit betere komen nog
)
hier schroefset aan het monteren
en zo is hij nu in wintermodus
hij moet alleen nog aan de voorkant wat lager, want hij is achter lager dan voor
mvg.

ik heb een polo 1.9 tdi sportline ik moet zeggen rijd aardig goed hiervoor had ik een golf 3 1.8 66kw maar na een aanrijding door iemand ander zijn schuld moest ik hem wegdoen
ik heb nog een hoop plannen in de toekomst dus wie weet wat het gaat worden

ik heb hem pas een paar maanden dus.
plannen, nog genoeg schroefset zit er sinds een week al onder nu nog een paar mooi wielen weet nog niet welke, zit te denken aan 17'' bbs madras (passat w8) en om hem een keer te laten chippen, ook wil ik nog een keer een gti intrieur enz enz.
maar genoeg gelult hierbij fotos

hier schroefset aan het monteren

en zo is hij nu in wintermodus

mvg.
Laatst bewerkt door een moderator: