bougiekabels

hallo ik ben net nieuw hier mijn dochter heeft een polo uit 2009 RX-004-L en ik kan maar geen bougiekabels vinden voor haar weet iemand die ons kan helpen. Want namelijk als ze met een koude motor weg rijd vooral met nat weer happert hij en in de zomer niks aan de hand alvast bedankt
mvrg Wim
 
polo  polo6r  1198cc 60pk 
Voer in autodoc.nl even je kenteken in.
Dan kun je zien welke bougiekabels je nodig hebt.

Of je belt, voor de zekerheid, de dealer voor de bougiekabels. Dan heb je 100% zeker de juiste (of vraagt de onderdeelnummers en zoekt daarmee op autodoc, kan ook).
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
hallo bobine was het niet al bougies en lamda sensor vervangen en hij zakt nog steeds in weet iemand hoe die mijn dochter en mij kan helpen please . nog even in het kort met nat en vochtig en kou weer start goed rijdt ze weg en dan ineens zakt hij in schakel naar zijn 2 gas er op even en zak hij weer in en na6 mijn als alles warm is loopt hij perfect .Als iemand wat weet is onze dank groot mvrg Wim
 
polo  polo6r  1198cc 60pk 
Hoi @wavanooijik, minimale leestekens maken het lezen van jou post iets gemakkelijker!
Of een enter bij een nieuwe regel.

Als ik t goed begrijp, stottert de auto van je dochter met koude motor, bij nat weer?
- is de auto al uitgelezen?

- gasklep opnieuw inleren?
- controle vacuumcircuit?
- juiste brandstof getankt?
- injector defect?
- corrosie op connectoren?
- LMM? (luchtmassa meter)

Stotteren van een auto kan zo enorm veel oorzaken hebben, moeilijk te bepalen via het internet...
Probeer eens om wat meer gegevens duidelijk op een rijtje te zetten? Als het mogelijk is, graag met foutcodes!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
oke sorry ben maar een leek in pc. Hij stottert niet ,je geeft gas trap hem verder in en houd dan op schakel naar zij 2 gas en even later zak hij weer in. En na 6a7 min niets meer aan de hand. Is uitgelezen lambda sensor moest vervangen worden en verder gaf hij niks aan.Maar is geen stotteren lijkt mij ik denk krijg te weinig benzine op dat moment ,maar wie ben ik . alvast vriendelijk bedankt dat jullie ons helpen gr Wim
 
polo  polo6r  1198cc 60pk 
Bij een kapotte sensor gaat de motor anders lopen, vaak met minder vermogen of andere vervelende rijeigenschappen.
De sensor 'leest' of de auto niet te veel uitstoot, en past hierop de benzineinspuiting (o.a.) aan.

Als deze kapot is gaat deze werken met standaardwaarden die altijd minder gustig zijn dan de gemeten waarden.
Als deze sensor kapot is gebleken en vervangen moet worden, zou ik dat als eerste doen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
@wavanooijik waar woont u als ik vragen mag?
Ik zou je graag willen helpen met advies maar dan zou ik toch graag even het fenomeen zelf willen ervaren...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
mm.. Das wel een beetje ver rijden naar Hoogeveen...
Misschien een ander forumlid met verstand van dit soort ongein?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Heb je de foutcode.

En waarom laat je geen fatsoenlijke diagnose doen bij een garage? Nu ben je ook geld aan het weg gooien door blind dingen te vervangen.

Lambda storingen zijn niet direct problemen van de sensor zelf, het kunnen heel veel dingen zijn.
Problemen die lambda fout codes kunnen veroorzaken:
Inlaat lekkage.
Te veel of te weinig brandstof
Te veel of te weinig lucht
Kapotte lucht massa meter
Katalysator kapot
Verkeerde lambda sonde vervangen..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!