Boordcumputer BM

Beste mede Polo eigenaars,

Ik heb een vraag betreffende de Polo BM boordcumputer. Ik heb deze aangeschaft op 3-6-2011
en was daarbij in de veronderstelling dat er vanalles via de BC kon worden ingesteld.

Denk hierbij aan het automatisch vergrendelen van de deuren als men begint met rijden etc. Nu heb ik het boekje even goed doorgelezen, maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik uberhaubt in het menu van de Boordcomputer kan komen. Ook zou ik graag de taal op Engels willen zetten, wat volgens de dealer mogelijk is. Alleen moet ik dat wel via het hoofdmenu doen. Enigste wat ik voor elkaar krijg is het wisselen tussen trip en de standaard weergaven, maar het lukt me niet om iets aan te passen.

Kan dit wel? Of ben ik verkeerd geinformeerd. Als het kan, hoe werkt het dan? Ik heb wel een Comfortline met executive plus pakket. Ook een multifunct. stuurwiel, maar hier zitten geen knoppen voor de BC besturing op (alleen audio en telefoon)

Ik hoop dat iemand van jullie mij helderheid kan verschaffen, want ik weet het niet meer!

Alvast heel erg bedankt!

MVG

Jan-Aart
 
Bedankt voor de snelle reactie!

Maar betekent dit ook dat ik verder ook helemaal niets kan instellen op de BC van de Polo BM?
Want er staat wel dat ik instellingen zoals taal kan instellen in het boekje, kan dit dan ook niet?
 
Ik heb door de garage laten instellen dat de protieren autom. vergrendelen bij 15 km/uur. En weer ontgrendelen bij verwijderen contactsleutel. Gewoon even langs de dealer, hebben ze volgens mij zo gedaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!