Boordcomputer niet aanwezig

Update
Het is blijkbaar zo ingebouwd, maar dan ben je wel ruim 200 nog wat euros kwijt. Wat aan de hoge kant voor een hendeltje en inleren als je het mij vraagt.
Voorlopig komt dat dus even niet op de eerste plaats van mij to do-lijst
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 FSI 86pk 
Update
Het is blijkbaar zo ingebouwd, maar dan ben je wel ruim 200 nog wat euros kwijt. Wat aan de hoge kant voor een hendeltje en inleren als je het mij vraagt.
Voorlopig komt dat dus even niet op de eerste plaats van mij to do-lijst

Op zich een normale prijs.... hendel kost al gauw 50 euro voor 150 moet het stuur eraf hendel uit en in draad vanaf stuur naar BCM aansluiten en coderen! Ben je toch even mee bezig vooral dat draadje naar de BCM die heel fijn gemonteerd zit bij een polo
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Was bij mij ook, ook een duitse highline polo met alle opties.
En is toch meer werk, ik heb het zelf gedaan en je hoeft geen draad naar de bcm te doen maar rechtstreeks naar de teller unit.
Dus andere stuurschakelaar incl bc knoppen en twee of drie draden naar de teller
En coderen met VCDS
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!