Voorstellen Boike - Limestone grey Polo GTI

Goeiemorgen,

Ik dacht het word tijd om mijzelf ook maar eens voor te stellen. Ik ben Boike, 28 jaar oud en sinds 12 november trotse eigenaar van een Polo GTI 2020. Dit is de eerste auto die ik zelf “nieuw” heb gekocht. Hiervoor heb ik de "oude" auto van mijn vader gereden, een Citroën DS3 Cabrio.
De auto is helemaal standaard. Zelf zit ik te denken om iets aan het geluid te doen, dit is met zo'n OPF erin wel wat tam. Verder zijn er geen aanpassingen gepland


IMG_9338.jpegIMG_9327.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Arrahant
Welkom! Mooiste kleur in het palet, vooral in de zon Big Grin. Voor wat betreft het geluid, daar ga je weinig aan kunnen doen zonder de OPF te verwijderen. Heb zelf het pad ook bewandeld met eerst de middendemper weg, daarna de einddemper. De OPF haalt echt 95% van het geluid weg.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  • Leuk
Waarderingen: Boike
Welkom! Mooie kleur. Nog plannen om te gaan chippen? Heb of merk jij het ook als je in ze Sport rijdt en gas los laat dat die ook plofjes maakt? dus niet de dsg farts hè. Ik heb dat namelijk wel en mijne is gewoon nog origineel… hebben de overige gti aw rijders dit ook ? Vindt t wel Nice alleen een beetje te zacht…
 
Volkswagen  Polo 2.0 GTI  2.0 tsi 200 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Boike
Goeiemorgen,

Ik dacht het word tijd om mijzelf ook maar eens voor te stellen. Ik ben Boike, 28 jaar oud en sinds 12 november trotse eigenaar van een Polo GTI 2020. Dit is de eerste auto die ik zelf “nieuw” heb gekocht. Hiervoor heb ik de "oude" auto van mijn vader gereden, een Citroën DS3 Cabrio.
De auto is helemaal standaard. Zelf zit ik te denken om iets aan het geluid te doen, dit is met zo'n OPF erin wel wat tam. Verder zijn er geen aanpassingen gepland


IMG_9338.jpegIMG_9327.jpeg
Dikke kleur! Heb dezelfde
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
  • Leuk
Waarderingen: Boike
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!