Bochtverlichting

Giltix

Bekend lid
1,330
594
163
Hoi,

Ik wil in mijn Polo 9N bochtverlichting inbouwen.
Weet iemand of dit mogelijk is? Ik moet de mistlampen nog installeren maar dit doe ik enkel als het ook echt een doel heeft, in plaats van 2 lampen installeren die toch nooit gebruikt worden.

Alvast bedankt
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Wat bedoel je met bocht verlichting?

Mee draaiende lampen?
Lampen die aangaan wanneer je knipper aan is
Of lampen die gelang de stuurhoek aan gaan.

Lampen die aangaan bij het insturen, of eventueel, indien het bij het insturen technisch niet mogelijk is, als ik mijn knipperlicht aan heb staan.


Oeh nice! Maar deze werkt enkel bij het inschakelen van het knipperlicht als ik me niet vergis, toch?

Weten jullie wat de precieze wetgeving is mbt deze lampen? Mag dat gewoon (icm knipperlicht)?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Optie 1. Niet haalbaar.
Optie 2. Haalbaar.
Optie 3. Haalbaar met moeite.


Optie 2. Drl relais met knipper licht aansturing. Dan gaan de lampen aan als je knippert. Let op. 2 versies 1 knipperen de lampen met de richtingaanwijzers mee. Andere versie gaan de lampen gewoon aan tijdens knipperen en uit als je stopt met knipperen.

Optie 3 haalbaar met moeite. Sensoren om stuurhoek te.kunnen meten. Of sensors in de stuurlamp die de hoek door geven
Ik zou er niet aan beginnem
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Dan wordt het optie 2 waarbij, indien het knipperlicht aanstaat, de mislichten aangaan, is dit dan ook snelheidsafhankelijk (dus tot 40km/h) te regelen? Enig idee wat ik hiervoor nodig heb?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Optie 1. Niet haalbaar.
Optie 2. Haalbaar.
Optie 3. Haalbaar met moeite.


Optie 2. Drl relais met knipper licht aansturing. Dan gaan de lampen aan als je knippert. Let op. 2 versies 1 knipperen de lampen met de richtingaanwijzers mee. Andere versie gaan de lampen gewoon aan tijdens knipperen en uit als je stopt met knipperen.

Optie 3 haalbaar met moeite. Sensoren om stuurhoek te.kunnen meten. Of sensors in de stuurlamp die de hoek door geven
Ik zou er niet aan beginnem
 
Polo  6c  1.0 mpi 
Met knipperlicht word lastig vermoed ik aangezien het relais dan aan en uit gaat en je mistlamp ook gaat knipperen en niet branden of je moet een 12v tijd relais weten te vinden om dit te doen.

Stuurhoek is onmogelijk aangezien dit in de Sleepring zit via de stuurmodule en dat signaal pak je er niet even tussen uit :)

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!