Bochtenverlichting in mistlamp icm Xenon af fabriek

Hallo,

Ik rijd sinds 2 weken in mn 2e 6R gti. Echter heeft dit exemplaar xenon alleen zit de bochtenverlichting niet in de mistlamp :(.
Is dit aan te passen met Vagcom?
Voor de fans onder ons kleur: Oryx White.
 
waarom wil je dat? dan heb je een overbodige lamp in je koplamp zonder functie? Proberen kan altijd natuurlijk als je het echt wilt.. waar kom je vandaan?
 
Volgens mij kun je alleen Bochtenverlichting aan of uit zetten, deze werkt via je stuurhoek en/of samen met je richtingaanwijzer.

DRL kun je wel overschakelen via Byte 23:
My car has bi-xenon with LED parking/DRL lights. There are halogen cornering lights integrated in the main headlights. Separate fog lights are situated lower down, and these only act as fogs since DRL and cornering lights are integrated in the main headlight unit.

The car came factory configured with only the front LEDs on as DRL (ignition on, light switch in "0" position). No other lamps are on with the DRLs. The corresponding bit status of the Byte 23 is 01000001.

I then played with the long coding helper for the Byte 23. This is what I discovered:
- changing bit 4 from 0 to 1 switches off the LEDs
- changing bit 3 from 0 to 1 selects low beam xenon as DRL (plus LEDs are switched off)
- changing bit 2 from 0 to 1 selects cornering lights as DRL (plus LEDs are switched off)
- changing bit 6 from 1 to 0 turns off any of the three above DRL light sources. This bit would seem to be the "master" DRL enable/disable switch?
- changing bit 7 from 0 to 1 switches off the LED DRL on the side where indicator is blinking. Didn't test this bit with the other DRL light sources, but may well be that this switching off is for the LED strip only? With this setting the LEDs on that side didn't dim but shut off completely.
 
Welkom!
Ik heb altijd begrepen dat bij een Polo 6R met af-fabriek Xenon de mistlampen voor op een andere plek zitten: namelijk in de koplamp, en dus NIET onder in de bumper. De bochtenverlichting zit dan waarschijnlijk ook in de koplamp. Waarom er dan nog lichtunits in de bumper zitten, zou ik niet weten: daar zit dan niets lijkt me?:confused:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Welkom!
Ik heb altijd begrepen dat bij een Polo 6R met af-fabriek Xenon de mistlampen voor op een andere plek zitten: namelijk in de koplamp, en dus NIET onder in de bumper.

Mistlampen zijn bedoeld om onder de laaghangende mist door te schijnen, dan zou het niet veel zin hebben om die in de koplampen te plaatsen. Dan zou je net zo goed met dimlicht kunnen rijden.
 
Very easy ... Klik op het knopje "Image" (3e van rechts) net boven de textbox waar je je reactie intypt. Selecteer de foto op je PC, en klik op "Bestand uploaden". Klaar!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!