Bochtenrijverlichting vervangen Polo 6R GTI

Hallo alllemaal,

Ik wil graag mijn bochtenrij verlichting vervangen van mijn polo. Ik heb deze in mijn koplampen zitten (bi-xenon). Echter zijn de bochtenrijverlichting geen xenon en vind dit er niet zo mooi uit zien omdat ze geel-achtig kleur ligt geven. Ik zou ze graag in een witter kleur licht willen hebben.

Weet iemand welke lampen ik hierin moet doen / wat ik kan doen om dit voor elkaar te krijgen?

Ik vond trouwens deze lampen: http://www.autoverlichting.eu/shop/mijn ... duct_id=25
Zijn deze geschikt? en welke soort H.. lampen zou ik dan moeten hebben?

BVD voor reacties.

Groeten, Alessandro
 
ik stoor me hier ook steeds meer aan, volgens mij is de bochtenverlichting gewoon H7, 50 watt.. maar er is een forumlid die er 100W in heeft gezet zonder problemen tot nu toe :)

Ik weet eerlijk gezegd niet of het handig is om hier xenon in te zetten, aangezien een xenonlamp moet opwarmen en je bochtenverichting vaak maar kort aanstaat elke keer. Misschien dat je dan meer opbrengst hebt met een gewone felle H7 lamp
 
Hi Alesandro,

Ik heb H7 100watts in de bochtenverlichting van mijn GTI zitten, die waar hierboven over wordt gesproken. Nog steeds zonder problemen. Zitten nu ook 3 Hella 3003 verstralers op met 3x100W H1 - ook GP Thunder II 7500K trouwens, werkt ook prima als bochtenverlichting ;).

FotoLXUKHJWID-1.jpg


Na vier sets te hebben geprobeerd uiteindelijk bij de, naar mijn mening, perfecte vervangers voor de standaard bochtenverlichting terecht gekomen. GP Thunder II (let op de II) H7 7500K, om het even 55W of 100W variant. De 100W's geven gewoon meer licht zonder dat ze de medeweggebruikers storen.

http://www.ebay.com/itm/GP-Thunder-...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item256888803c

Twee setjes bestellen en je hebt het prijsverschil met NL er weer uit.

Heb de II's tot op heden niet in NL kunnen vinden.
 
sallie zei:
Twan zei:
Ik vond de 7500k te blauw, waren wel de Nederlandse

Ik heb de 6000K niet geprobeerd dus wellicht zijn die nog witter Alessandro! Ik zal ook eens een setje 6000K bestellen en kijken of die nog beter staan, thanks voor de tip Twan :).

Ow, dat worden de 5800K voor GP Thunder zie ik.

Cool zijn deze ook in de 100W variant en via Ebay te vinden? (met zoek functie kan ik ze niet vinden?)
 
sallie zei:
Hi Alesandro,

Ik heb H7 100watts in de bochtenverlichting van mijn GTI zitten, die waar hierboven over wordt gesproken. Nog steeds zonder problemen. Zitten nu ook 3 Hella 3003 verstralers op met 3x100W H1 - ook GP Thunder II 7500K trouwens, werkt ook prima als bochtenverlichting ;).

FotoLXUKHJWID-1.jpg


Na vier sets te hebben geprobeerd uiteindelijk bij de, naar mijn mening, perfecte vervangers voor de standaard bochtenverlichting terecht gekomen. GP Thunder II (let op de II) H7 7500K, om het even 55W of 100W variant. De 100W's geven gewoon meer licht zonder dat ze de medeweggebruikers storen.

http://www.ebay.com/itm/GP-Thunder-...Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item256888803c

Twee setjes bestellen en je hebt het prijsverschil met NL er weer uit.

Heb de II's tot op heden niet in NL kunnen vinden.


Op de foto lijkt wel dat jou bochtenverlichting constant aan staat? Hoe heb je dat voor elkaar verkregen? Ziet er cool uit vind ik..! gr
 
Dat lijkt maar zo hoor Alessandro. Is schijnsel van xenon/ slechte kwaliteit iPhone camera :). Bochtenverlichting aan geeft echt veel spreiding naar links en rechts en dat zie je dan wel. Hij staat deze week bij Brian's Custom Audio voor inbouw maar volgende week zal ik even een foto met bochtenverlichting aan maken en posten als je wil.

ps: @ FlashredBM: ik ga ervan uit dat Alessandro met zijn GTI weet dat zijn bochtenverlichting naast de Xenon zit ;)
 
Ik wil mijn bochtenverlichting en mistlampen ook vervangen, maar wat komt nu het dichtst in de buurt van de xenon die er al in zit? 6000 of 7500? Wil geen superblauw of paars licht nl, maar wel net zo wit als de al aanwezige xenon.

Gaat er in de mistlampen ook H7 trouwens?
 
Net ff langs de dealer geweest. Volgens hem gaan er H8 of HL lampen in. Kreeg wel gelijk een heel verhaal te horen dat het waarschijnlijk niet legaal was om xenon erin te stoppen en daarnaast waarschuwde hij voor plastic behuizingen die zouden kunnen smelten.

Het eerste vind ik niet zo boeiend, moet toch pas over 4 jaar voor een APK, maar het laatste zit ik ook weer niet op te wachten. Hebben mensen hier ervaringen mee? Is het een reëel risico? Ik ben benieuwd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!