Bochten verlichting OEM xenon

Beste iedereen,

Nu kan ik mij herinneren hier laatst te lezen dat de bochtenverlichting (halogeen met reflector) in de orginele xenon komplampen konden worden ingeschakeld.
Nu heb ik vamidag de koplampen laten inbouwen maar deze kon mij vertellen dat dit niet kon ben ik nou gek of heb ik het verkeerd gelezen .

als dit kan kan iemand dit voor mij dan doen woon in de omgeving rotterdam.

Ook kon ik een opmerking herinneren dat mensen die de xenon hadden laten inbouwen niet konden seinen zolang de dimlichten niet aan stonden ik kan dat wel en wat is er hier anders gedaan?

bedankt
 
Savage, zelf heb ik ook achteraf in mijn Polo 6R de Xenon OEM verlichting in laten bouwen. De bochtverlichting werkt bij mij bewust ook niet, daar er geen AFS-systeem (Adaptive Front lightning System) is ingebouwd. Was mij te duur en te veel werk. Op de polo zit tevens alleen de mogelijkheid om PASSIEVE bochtverlichting aan te zetten, dus beweegd niet mee in de bocht... maar schijnt alleen maar in de bocht door middel van de reflectoren die je ziet. Heeft mijn inziens niet heel veel meerwaarde als je kijkt naar de hoeveelheid licht die Xenon al geeft.

Wel kan ik gewoon groot licht geven als mijn verlichting uit staat. Oh... ik heb tevens een nieuwe weerstand gezet voor beide koplampen, want de shutter trekt soms net iets meer dan de 15Ohm... Ik gebruik daar nu 20Ohm weerstanden voor.

En... mij is aangegeven, dat het aansluitschema van vele polo's toch erg verschild. Heb de verschillende schema's gezien en dat zijn er veel!

Heb je hier wat aan?
 
Als het origineel is moet het toch werken? ik heb originele Xenon in de Blue GT en de bochten verlichting werkt en het seinen ook, succes
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!