Bm logo op grill

Zojuist bezig geweest met de logos van m'n auto afhalen, ging prima! Maar vroeg me af of ht ook mogelijk is om ht blue motion logo van de grill af te halen.
Een collega van me heeft ht bij de dealer laten doen en die vertelde dat de grill niet kan vanwege pianolak die je dan beschadigd... Net even goed naar de grill gekeken maar ziet eruit alsof dit ht zelfde zit als de achterkant. Heeft er iemand hier al ervaring mee of..??
 
Oh, als ik dat gelezen had, had ik er misschien nog een keer over nagedacht Stick Out Tongue. Ik heb toevallig net dit weekend m'n BM logo's verwijderd, gewoon de föhn van moeders er even op gezet :). Gezien ik geen visdraad had, een oud pasje er achter gedrukt en zo langzaam het logo eraf gedrukt.

De lijmresten heb ik heb stickerverwijderaar weg gekregen. Daarna goed schoongemaakt, geen schade achtergelaten en het ziet er strak uit! :). Vooral dat schoonmaken is belangrijk, want volgens mij moet je die meuk niet te lang op je lak laten inwerken :roll: .
 
chupkes zei:
Oh, als ik dat gelezen had, had ik er misschien nog een keer over nagedacht Stick Out Tongue. Ik heb toevallig net dit weekend m'n BM logo's verwijderd, gewoon de föhn van moeders er even op gezet :). Gezien ik geen visdraad had, een oud pasje er achter gedrukt en zo langzaam het logo eraf gedrukt.

De lijmresten heb ik heb stickerverwijderaar weg gekregen. Daarna goed schoongemaakt, geen schade achtergelaten en het ziet er strak uit! :). Vooral dat schoonmaken is belangrijk, want volgens mij moet je die meuk niet te lang op je lak laten inwerken :roll: .

Tsja, je kunt overal veel werk van maken!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!