Bluts in de koffer

Ik heb sinds kort spijtig genoeg een bluts in mn achterklep (ongeveer maat 44, verdere details kan ik niet vrijgeven Big Grin ) Het is een mooie bluts (geen scherpe hoeken of verfschade) en hij zit net onder het logo (dus ook op dat knikje waar de chrome sierlijst opkomt). Ik heb er al s naar laten kijken door een vriend en die zegt dat als je dit zelf probeert uit te blutsen, je er toch nog sporen van gaat zien. Hij denkt ook dat ze er bij de dealer zelfs een nieuwe achterklep gaan insteken om hun de moeite te besparen, dus nu heb ik 2 vragen:
-Zou ik zelf proberen dit uit te blutsen? Moest het daarna niet goed zijn kan ik nog altijd naar de dealer en dan steken ze maar een nieuwe op of whatever (denk niet dat ik het erger kan maken dan dat het nu is dus wat denken jullie?)
-Heb natuurlijk nog niets aan de dealer gevraagd en weet dus ook niets van een eventuele kostprijs, maar moest het toch de nieuwe achterklep zijn, wat kan mij dit kosten (uitblutsen of nieuwe klep bij de dealer) en zijn er eventueel online alternatieven voor een nieuwe achterklep of om dit goedkoper op te losssen??

Alvast bedankt!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!